Jeg som bygde på familiegården ved siden av mammaDu som flyttet til nabotomten eller fin mor som flytter nærmere deg? ;p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg som bygde på familiegården ved siden av mammaDu som flyttet til nabotomten eller fin mor som flytter nærmere deg? ;p
Greit det også daKjøpte ikke veldig mye her. Har en del etter søstra, så regner med det holder![]()
Ellers blir det lite innleggMå jo nesten det![]()
Hvilke kaker baker du?Jepp er kort nedom før jeg må fortsette med kakene![]()
Makan, så unødvendig!Kengubarndt så klart![]()
Tullehøne, det er fort gjortHa ha tar noen år det
Ha ha jeg vetMakan, så unødvendig!![]()
Ikke når du skravlerTullehøne, det er fort gjort![]()
Baker sjokoladekake, muffins, geléJa helt sant
Så gøy! hva baker du?![]()
God kveld tilbakeGod kveld fra Sverige![]()
Flytt litt nærmere daDu får komme hit
Mmm det er godtBaker sjokoladekake, muffins, gelé![]()
Nei vil ikeFlytt litt nærmere da![]()
Har fått en tights, en body, tre heldresser og to rompereHva?? Får hun ikke noe nytt![]()
Blir fort det jaEllers blir det lite innlegg![]()
Ikke sant. Noe nytt blir det jo, men trenger ikke veldig mye. Jeg har også gitt bort mye klær fordi vi hadde alt for mye. Veldig greit i forhold til arving med samme kjønn jaGreit det også dami har så mye klær ( mange som kom med gaver i jula) at jeg håper det kommer en lillesøster her også en gang
![]()
Bare tulla med deg, regner med der har nokHar fått en tights, en body, tre heldresser og to rompereHar ubrukte klær etter søstra, så er jo som nytt
![]()
Kunne godt hatt flere barn i huset når jeg tenker på hvor mye klær vi harBare tulla med deg, regner med der har nok
Du, ligger ikke du ganske langt oppe?Men hvor er folket?
Trenger flere innlegg