Å??Gjør det men hører litt ting jeg ikke skulle hørt xD hva med deg?
Ja har vært hos ei venninne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å??Gjør det men hører litt ting jeg ikke skulle hørt xD hva med deg?
Er ikke det, men begrenset hvor mye man trenger da. Bruker mest kjoler når det er veldig varmtSommeren er da ikke over?
Når det gjelder været så har jeg skjønt detdu bor på feil sted
Bor hun i nærheten?Ja var det altså
Samme som meg, kjoler og skjørt. Men, hittil har det ikke vært så mye bruk for sommerklærne jeg fant frem for to uker siaEr ikke det, men begrenset hvor mye man trenger da. Bruker mest kjoler når det er veldig varmt![]()
Har vel brukt en kjole og en shorts så langt herSamme som meg, kjoler og skjørt. Men, hittil har det ikke vært så mye bruk for sommerklærne jeg fant frem for to uker sia![]()
Flytt hit duNår det gjelder været så har jeg skjønt det![]()
10 min unna med bilBor hun i nærheten?
Da er dere heldige jaJa var heldig med den.
Blir kakebaking i morra tidlig, så må vi bare dra så tidlig vi kan for å gjøre klart lokalet til selskapet etterpå.
Leier lokalet på kirka, så det er veldig praktisk og gratis. Noen fordeler må man jo ha når man er gift med en prestesønn![]()
Noe ledig i området da?Flytt hit du![]()
Håper på likere vær snart. Kjøpte jo litt sommerklær til frøkna også.Har vel brukt en kjole og en shorts så langt her![]()
Det var ikke så langt10 min unna med bil
Vi kan være uenige men det går heldigvis fort overStort settdet kan jeg nok være enig i. Er ikke alltid mamma og jeg er bestevenner
![]()
Og hva er det?Da står dagens lille herlighet i ovnen.
Gjør det enkelt, i kveld blir det mat som "lager seg selv"![]()
Kjøpte ikke veldig mye her. Har en del etter søstra, så regner med det holderHåper på likere vær snart. Kjøpte jo litt sommerklær til frøkna også.
Noen nye husNoe ledig i området da?![]()
Akkurat passe detDet var ikke så langt![]()
Åsgårdstrand?Midt mellom Tønsberg og Horten.
Du da?![]()
Det er sånn det skal væreVi kan være uenige men det går heldigvis fort over![]()
Hva?? Får hun ikke noe nyttKjøpte ikke veldig mye her. Har en del etter søstra, så regner med det holder![]()
Jepp er kort nedom før jeg må fortsette med kakenedet er da man kjenner at man lever. Har du landa på sofan nå?