Takk det samme.Ønsker dere alle en koselig lørdagskveld![]()
Så tidligere at du skrev du skal flytte. Langt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det samme.Ønsker dere alle en koselig lørdagskveld![]()
Det høres jo lovende utJa men har hatt noen klær fra det merket før og var fornøyd
Deilig da!Har akkurat lagt begge ungene,så nå skal jeg kose meg med litt lørdagsgodt mens mannen er til en kompis
Så dumt daDet gjorde jeg ikke
Kanskje like greitFant frem ørepropper
Åja, ja det skjønner jegHun er et halvt år. (og derfor for liten til å være med de andre på campingtur med mine foreldre)
Kanskje du får sjansen til å strikke smått engang?Sitter og ser på strikkeoppskrifter, og er så lei meg for at jeg først lærte å strikke nå.
Er jo så mye fint til bitte små babyer
Dagen har for det meste bestått i husarbeid og litt kosing med ungene..God kveld
Hatt en fin dag?
Veldig sjeldenIkke ofte det er sann på fredagskvelden
Håper da at mine egne får små en gang, men det er jo lenge tilKanskje du får sjansen til å strikke smått engang?![]()
Må rydde over stua, så skal jeg legge beina høyt og glo på TV mens jeg strikker og henger litt på bvDeilig å være hjemme alene daHva skal du gjøre i kveld?
![]()
Bra du rakk å fikse det i tideDa har jeg og poden vært på en liten handletur i byen.
Måtte skyndte meg til byen før mannen skulle på jobb for å handle inn allergivennlig bakevarer da svigermor ikke tåler melk eller gluten.
Det tenkte vi jo selvfølgelig ikke på før i går kveld![]()
Får jeg komme??Da er det gøyere med fest
Hvilken bok leser du?Deilig da!Sambo er heller ikke hjemme så jeg skal kose meg med sjokolade og fortsette på boka jeg holder på med, og kanskje spille litt Sims 4 seinere
![]()
Hjalp det da?Var mange av de
Hva skulle dere dit å gjøre?Får komme oss til byen
Rydding her også hadde ikke vært dumt. Må få rydda vekk lekene til miniMå rydde over stua, så skal jeg legge beina høyt og glo på TV mens jeg strikker og henger litt på bv![]()