Her er det bare 5-6tBor ca 45 min unna.
Ganske praktisk.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det bare 5-6tBor ca 45 min unna.
Ganske praktisk.![]()
Men må gjørest det også.. har ryddet 3 turer bare for at det skal bli rotete igjen 3 min etterHar bare gjort masse husarbeid
Den skjønte jeg ikkeYoutube og google er en fin ting![]()
Fant dere noe nyttig?Får komme oss til byen
Sover faktisk her også. Utmattet jente, var trøtt 1730... Har bada også før leggetid. Så nå sover hun. Jeg ligger bittelitt og ser at hun ikke våkner, så går jeg opp til mannen.God kveld!
Åh guuud så deilig å ha ungen i seng før kl 19, og hun sover allerede!![]()
Har ikke vært så aktiv i dag, men skal prøve å være det i kveld
Så, hva skjer?![]()
Pleier å googleom det er noe jeg ikke skjønner. Finner somregel en film der de viser hvordan de gjør de ulike maskeneDen skjønte jeg ikke![]()
Ja... skal vise bilde når de har kommet.. hun sover mye for tiden.. sover å spiser... hmmm... høres kjent utSpennende å se etterhvert![]()
Problemet er ikke strikkingen, men at jeg ikke har en liten baby å strikke tilPleier å googleom det er noe jeg ikke skjønner. Finner somregel en film der de viser hvordan de gjør de ulike maskene
Så braJa jeg var veeeeldig redd da hun sa "da er det opp til babyen som ligger der inne om dette blir bra eller ikke" siden det kommer an på hvordan de liggerHun sa at det egentlig ikke betø så mye hvilke uke man kom i men om barnet lå riktig eller ikke... Men han lå fint til, selv med armen foran
![]()
Er mye fint til jentungen også.. trenger ikke være til babyProblemet er ikke strikkingen, men at jeg ikke har en liten baby å strikke til
Her har vi hatt besøk av 2 jenter så tempo har vært på max. Koset oss kjempe mye.. ikke akkurat bade eller utevær i dag herHelt herlig dag i dagVært på Sommarland i Bø og jenta har stor kosa seg
selv om det var overskyet var det 21 grader og vindstille
Mor har også kosa seg vaggende rundt
Hehe. Nå er det tilbake til hytta å hoppe i stampen
Vis vedlegget 183070
Alle hatt en fin lørdag?![]()
Ryddet litt. Og hatt besøk. Vært en liten tur på byen... that's itHar bare gjort husarbeid hittil i dag.
Hva har dere gjort?
Deilig å være hjemme alene daSnuppa og jeg er hjemme alene i kveld. Så håper ho sovner snart så jeg får gjort litt her
Har akkurat lagt begge ungene,så nå skal jeg kose meg med litt lørdagsgodt mens mannen er til en kompisGod kveld!
Åh guuud så deilig å ha ungen i seng før kl 19, og hun sover allerede!
Har ikke vært så aktiv i dag, men skal prøve å være det i kveld
Så, hva skjer?![]()
Deilig å få ungen tidlig i seng da så har man hele kvelden man kan få gjort noe, eller bare slappe avSover faktisk her også. Utmattet jente, var trøtt 1730... Har bada også før leggetid. Så nå sover hun. Jeg ligger bittelitt og ser at hun ikke våkner, så går jeg opp til mannen.
Mulig vi finner oss en film, vi er "alene hjemme" i helga. Men om han skal se fotball blir det bv og stikking på meg
Mye fint til guttene ogsåEr mye fint til jentungen også.. trenger ikke være til baby![]()
Det er det så absoluttMye fint til guttene også![]()
Hun er et halvt år. (og derfor for liten til å være med de andre på campingtur med mine foreldre)Deilig å få ungen tidlig i seng da så har man hele kvelden man kan få gjort noe, eller bare slappe avHvor gammel er hun?
Koselig med filmkveld daHadde sambo vært hjemme også så hadde det nok vært fotball på tvn her hele kveld
![]()