Juni - skravletråden

God kveld!
Åh guuud så deilig å ha ungen i seng før kl 19, og hun sover allerede! :D
Har ikke vært så aktiv i dag, men skal prøve å være det i kveld :p
Så, hva skjer? :-)
Sover faktisk her også. Utmattet jente, var trøtt 1730... Har bada også før leggetid. Så nå sover hun. Jeg ligger bittelitt og ser at hun ikke våkner, så går jeg opp til mannen.

Mulig vi finner oss en film, vi er "alene hjemme" i helga. Men om han skal se fotball blir det bv og stikking på meg

Ja jeg var veeeeldig redd da hun sa "da er det opp til babyen som ligger der inne om dette blir bra eller ikke" siden det kommer an på hvordan de ligger;) Hun sa at det egentlig ikke betø så mye hvilke uke man kom i men om barnet lå riktig eller ikke... Men han lå fint til, selv med armen foran :p
Så bra:) her lå hun med armene foran ansiktet og navelstrengen foran kjønnsorgan alle 3 ul, men hun mente å se at det var en jente, men ville ikke si noe sikkert

Helt herlig dag i dag :) Vært på Sommarland i Bø og jenta har stor kosa seg :D selv om det var overskyet var det 21 grader og vindstille ;) Mor har også kosa seg vaggende rundt :p Hehe. Nå er det tilbake til hytta å hoppe i stampen ;) Vis vedlegget 183070

Alle hatt en fin lørdag? :)
Her har vi hatt besøk av 2 jenter så tempo har vært på max. Koset oss kjempe mye.. ikke akkurat bade eller utevær i dag her ;)

God kveld!
Åh guuud så deilig å ha ungen i seng før kl 19, og hun sover allerede! :D
Har ikke vært så aktiv i dag, men skal prøve å være det i kveld :p
Så, hva skjer? :)
Har akkurat lagt begge ungene,så nå skal jeg kose meg med litt lørdagsgodt mens mannen er til en kompis

Sover faktisk her også. Utmattet jente, var trøtt 1730... Har bada også før leggetid. Så nå sover hun. Jeg ligger bittelitt og ser at hun ikke våkner, så går jeg opp til mannen.

Mulig vi finner oss en film, vi er "alene hjemme" i helga. Men om han skal se fotball blir det bv og stikking på meg
Deilig å få ungen tidlig i seng da så har man hele kvelden man kan få gjort noe, eller bare slappe av :-) Hvor gammel er hun?

Koselig med filmkveld da :D Hadde sambo vært hjemme også så hadde det nok vært fotball på tvn her hele kveld :p

Da er de to yngste i seng.
Eldste sitter på dataen
Mannen sover også litt, skulle egentlig ha vekket han, men det er så deilig og stille her og jeg nyter å være helt alene lite grann.

Deilig å få ungen tidlig i seng da så har man hele kvelden man kan få gjort noe, eller bare slappe av :-) Hvor gammel er hun?

Koselig med filmkveld da :D Hadde sambo vært hjemme også så hadde det nok vært fotball på tvn her hele kveld :p
Hun er et halvt år. (og derfor for liten til å være med de andre på campingtur med mine foreldre)

Back
Topp