Juni - skravletråden

Samme her, skulle ønske jeg var litt mer dreven med pinnene.
Da tror jeg ikke vi hadde trengt å handle klær lenger siden det er så mye fint :)
Jeg begynner å bli ganske habil selv om jeg ikke har strikket så lenge, er vel bare en 4-5 måneder.
Problemet er at jeg ikke har en baby å strikke til

Jeg begynner å bli ganske habil selv om jeg ikke har strikket så lenge, er vel bare en 4-5 måneder.

Skjønner den..
Men er ganske kos å strikke til små barn og da :P
Begynte for første gang å strikke for halvannet år siden, men da hadde jeg jo en baby som tok mye tid og energi. Da har det tatt lang tid å bli helt trygg på strikking.

Bor ca 45 min unna.
Ganske praktisk. ;)
Vi bodde 15-20 min fra IKEA. (og med trilletur-avstand til janusfsbrikken med fabrikkutsalg)

Vi flytta. Jeg savner IKEA. Det er seks timer eller noe sånn til nærmeste. Vi har fått en form for nettbutikk-butikk da. Der har jeg aldri vært. Vi skal få IKEA. I 2021 eller noe sånn...

Jeg har, problemet er at det er så lite tilgjengelig tid at hun vokser ut av det før det er ferdig

Har en nydelig mariusdress liggende her i 0-3 mnd. Som var ferdig når hun var tre mnd og stor for alderen :-(

Back
Topp