Juni - skravletråden

slett ikke, jeg har ikke brukt sokker engang på lenge, LUE er liksom ikke det jeg tenkte på når jeg tok ei jakke over t-skjorta og stakk de sokkeløse beina i luftige sko

Sørget for at ungene hadde både sokker og bukse da, men ikke fleece og lue akkurat.

Men varmen (beskjeden som den har vært, men 15 grader og sol er levelig det) er borte, her er mer sånn 10 og tåke i dag. Menmen, vel, de koser seg nok tenker jeg. Klokka 22 var det begynt å bli stille....
De har nok hatt det supert:D
Håper varmen kommer til dere snart!

God morgen! I dag prøver vi på noe nytt: stå opp når baby våkner selvom klokka er 06:30.

Hva er planene for dagen?
Mannen sto opp med ungene. Så jeg fikk sove til halv10. Det var deilig. Skal en tur på butikken. Så får vi besøk ettrrhvert

Men nå var katten ferdig med å spise,så nå skal jeg slippe henne ut. Tror hun kommer til å føde når som helst nå... vugger når hun går. Etter det skal jeg finne sengen. Håper dere får sovet godt i natt :) god natt damer :)
Så gøy med kattunger!:D❤️

Fikk ikke sett mer enn 2 :p
Skal sies at jeg måtte starte med andre episoden på nytt etter en del avbrytelser :p

Så alle sesongene i fjor mens jeg gikk gravid, da var tissepausene den eneste avbrytelsen :p
Hehe, tror jeg må begynne på sesongen på mandag;)

Back
Topp