Kjedelig det også da:/ håper du får sove litt.Neidabare lite søvn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig det også da:/ håper du får sove litt.Neidabare lite søvn
Gratulerer til 16 åringen!Kvelden ble brukt på avslutning for 16 åringen, veldig koselig og verdig avslutning på 10 års skolegang![]()
Er veldig kosesyk for tidenMi blir veldig klengen og vil ikke være alene når hun skal kattunger.
Så søteDisse to ♡ (de to bildene til venstre er samme katt)![]()
Håper du har sovet godtDa var det kvelden her. God natt![]()
Ja. Hun på snart 4 gleder seg veldigBlir spennende framover nå da
De har nok hatt det supertslett ikke, jeg har ikke brukt sokker engang på lenge, LUE er liksom ikke det jeg tenkte på når jeg tok ei jakke over t-skjorta og stakk de sokkeløse beina i luftige sko
Sørget for at ungene hadde både sokker og bukse da, men ikke fleece og lue akkurat.
Men varmen (beskjeden som den har vært, men 15 grader og sol er levelig det) er borte, her er mer sånn 10 og tåke i dag. Menmen, vel, de koser seg nok tenker jeg. Klokka 22 var det begynt å bli stille....
Ser ut som du koste degVis vedlegget 182960
Plutselig fikk jeg for meg at jeg ville prøve å lese en bok, jeg som hater bøker. Nå sitter jeg her da, spiser sjokolade, drikker cola og leser ei bok jeg kjøpte i dag på tilbud![]()
Håper dere har hatt en fin dag og kveld! Nå skal jeg fortsette å lese litt før jeg stuper i seng :-D
Mannen sto opp med ungene. Så jeg fikk sove til halv10. Det var deilig. Skal en tur på butikken. Så får vi besøk ettrrhvertGod morgen! I dag prøver vi på noe nytt: stå opp når baby våkner selvom klokka er 06:30.
Hva er planene for dagen?
Oi, godt det gikk braNår man sitter og aner fred og ingen fare.
Brått glir armen og hodet ditt er på full fart mot hjørnet på bordet.
Mannen er rask og stopper det fra å treffe.
Årsak: Du sovnet litt.
Er det da på tide å legge seg?
Ojess... dagene bare flyr av stedSiste helgen i perm har kommet.. Tiden har gått så fort.. Har hatt noe å gjøre hele tiden.. Hvor ble det av de 9-10mnd?
Flere som har følt det slik?
Så gøy med kattunger!Men nå var katten ferdig med å spise,så nå skal jeg slippe henne ut. Tror hun kommer til å føde når som helst nå... vugger når hun går. Etter det skal jeg finne sengen. Håper dere får sovet godt i nattgod natt damer
❤
Du får ta deg en liten duppGutta spiller,mannen sover, jeg ligger i sofaen.
Hehe, tror jeg må begynne på sesongen på mandagFikk ikke sett mer enn 2![]()
Skal sies at jeg måtte starte med andre episoden på nytt etter en del avbrytelser![]()
Så alle sesongene i fjor mens jeg gikk gravid, da var tissepausene den eneste avbrytelsen![]()
Wææ, ble du stukket?Våknet avto svære mygg på rommet jeg
Ja. Gleder meg til de kommerSå gøy med kattunger!![]()
Ja, det syns jeg og:/Nærmer meg litt for raskt 100.000 innlegg
Åja, bare tenkte siden du sa dere skulle ferie bursdag. Er dere hele familien der?Har ikke det![]()
Hun hadde kjøpt den på enn butikk i Sverige (hun flyttet dit for noen år siden) Så da kan det blir litt vanskeligJa gjør det![]()
Finner ikke igjen stoffet på nettetÅåh bilde av stoffet?![]()