Hmm... da ble det værre.. er ikke så glad i piggtrådAkkurat det er ikke noe problem, det er en kjent sak hvor det ligger.
Problemet er bare vaktholdet rundt.
Du skjønner, de har bestukket den amerikanske arme til å passe på seg....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm... da ble det værre.. er ikke så glad i piggtrådAkkurat det er ikke noe problem, det er en kjent sak hvor det ligger.
Problemet er bare vaktholdet rundt.
Du skjønner, de har bestukket den amerikanske arme til å passe på seg....
Var ikke annet å se. Var enten det eller en hai med 3 hoderEr ikke zå glad i xfiles
Takk, veldig snart natta her ogsåTakk det samme![]()
Det må du bliÆsj da... må bli bedre etterforsker![]()
Ja jeg ogsåGleder meg![]()
Hørtes ennå kjipere utVar ikke annet å se. Var enten det eller en hai med 3 hoder
Ja.. katten ligger på fanget mitt nå å slapper av. Kjenner kravling fra magen på låret mitt... aner ikke hvor langt på vei hun er... men tror hun må begynne å nærme seg fødsel snartHørtes ennå kjipere ut
Mi blir veldig klengen og vil ikke være alene når hun skal kattunger.Ja.. katten ligger på fanget mitt nå å slapper av. Kjenner kravling fra magen på låret mitt... aner ikke hvor langt på vei hun er... men tror hun må begynne å nærme seg fødsel snart
Må legge deg da tuppaSå trøtt jeg ble plutselig
Åååååå så skjønnDisse to ♡ (de to bildene til venstre er samme katt)![]()
Skal definitivt gjøre det når denne episoden er ferdig.Må legge deg da tuppa
Blir spennende framover nå daJa.. katten ligger på fanget mitt nå å slapper av. Kjenner kravling fra magen på låret mitt... aner ikke hvor langt på vei hun er... men tror hun må begynne å nærme seg fødsel snart
Er det lenge igjen?Skal definitivt gjøre det når denne episoden er ferdig.
Veldig søteÅååååå så skjønn
10 min tenker jeg maxEr det lenge igjen?
Ouch den er kjipHurra for nabo som sitter og gauler 3 meter fra soveromvinduet vårt selv om sameiereglene sier stille kl 23