Siste helgen i perm har kommet.. Tiden har gått så fort.. Har hatt noe å gjøre hele tiden.. Hvor ble det av de 9-10mnd?
Flere som har følt det slik?
Flere som har følt det slik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring til mannen. og god ryddedag. Send litt rydde-motivasjon hitover ogsåHar ingen planer for dagen
Vi er ett-barnsforeldre, men mye avhengig av formen til mannen. Han var syk i går, og er sikkert ikke magisk frisk over natta.
Men i hovedsak vaske klær, brette klær, legge på plass klær. Rydde og vaske hus. Sånn ca.
06:30 er tidlig uansett dagGod morgen
Det er tidlig på en lørdag!
Sønnen min ventet til 07.00
Vi skal ut å gå tur snart også skal vi til Sverige å handle litt.
Hva skal du?![]()
I dag har vi ikke noen planer, tror bare vi blir hjemme i dag eller kanskje vi tar en tur til byen og innom Zara for å bytte noen sommerklær som var litt store.God morgen! I dag prøver vi på noe nytt: stå opp når baby våkner selvom klokka er 06:30.
Hva er planene for dagen?
Har så lite motivasjon å ta av at sender jeg noe over har jeg ikke noe igjen....God bedring til mannen. og god ryddedag. Send litt rydde-motivasjon hitover også![]()
Huff. Da skal du få ha den i fred. Er det mye som må ryddes?Har så lite motivasjon å ta av at sender jeg noe over har jeg ikke noe igjen....
Ja den var jo detDen er så god
Vurderer den andre også, da den var så billig.
Fikk litt tilslutt jaHåper du fikk litt søvn da? :/
God morgenGod morgen! I dag prøver vi på noe nytt: stå opp når baby våkner selvom klokka er 06:30.
Hva er planene for dagen?
God tur til SverigeGod morgen
Det er tidlig på en lørdag!
Sønnen min ventet til 07.00
Vi skal ut å gå tur snart også skal vi til Sverige å handle litt.
Hva skal du?![]()
Ja, Nordby06:30 er tidlig uansett dag
Koselig med sverigetur da. Er det Nordby?
Vi skal bare kose oss her hjemme. Muligens på middagsbesøk men det er ikke avklart enda.
Bor dere langt unna?Tu
Tusen takk![]()
Bytur er braI dag har vi ikke noen planer, tror bare vi blir hjemme i dag eller kanskje vi tar en tur til byen og innom Zara for å bytte noen sommerklær som var litt store.der da?
15 min unna Bastøfosen. Må ta denBor dere langt unna?
Savner å kunne dra dit i helgene, litt langt fra TrøndelagJa, Nordby
Hva skal du servere?![]()
Ha ha, det ble litt langt ja!Savner å kunne dra dit i helgene, litt langt fra TrøndelagJeg skal i tilfelle bli servert, mora til ei venninne har invitert på middag
![]()
Ah sånn å forstå15 min unna Bastøfosen. Må ta den![]()
Grunnet at vi stadig har så lite motivasjon alle som bor her i huset..... Det er alltid mye som burde vært gjort ;-)Huff. Da skal du få ha den i fred. Er det mye som må ryddes?
Greit å bare være hjemme også av og tilBytur er bravi skal også stort sett bare være hjemme.