Det kan manNei, men kan safe den inn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan manNei, men kan safe den inn![]()
Å den har jeg ikke settDen er akkurat ferdig.. filmen..
Jupp.. noen som kjenner til stamstedene til de?hihi..Er ikke det bare å finne opp en universal-oversetter, fange en alien og spørre?
Area 51?Jupp.. noen som kjenner til stamstedene til de?hihi..
Kjipt å måtte sende de inn. Håper de sitter perfektEllers må jeg sende de inn igjen
Må bare finne korrekte kordinater daArea 51?
Litt styrets å sende inn igjnKjipt å måtte sende de inn. Håper de sitter perfekt![]()
Ja men vil ikke si detJupp.. noen som kjenner til stamstedene til de?hihi..
Kanskje det ja.Når man sitter og aner fred og ingen fare.
Brått glir armen og hodet ditt er på full fart mot hjørnet på bordet.
Mannen er rask og stopper det fra å treffe.
Årsak: Du sovnet litt.
Er det da på tide å legge seg?
Godt og høreJa begynte å føle bedring på nyåret, nå føler jeg meg som meg selv igjen. Og føler jeg kan være like glad i begge jentene og at minsta og er mi![]()
Hørte mestÅ den har jeg ikke sett
Men,gøy?.definitivtHa ha ja det kan man trygt si det hadde blitt
Er ikke zå glad i xfilesHørte mestmen tror den var helt grei... var noe med bier og mais i ørken
![]()
Hadde blitt veldig gøyMen,gøy?.definitivt![]()
Sov godtMen nå var katten ferdig med å spise,så nå skal jeg slippe henne ut. Tror hun kommer til å føde når som helst nå... vugger når hun går. Etter det skal jeg finne sengen. Håper dere får sovet godt i nattgod natt damer
❤
Akkurat det er ikke noe problem, det er en kjent sak hvor det ligger.Må bare finne korrekte kordinater da![]()
Æsj da... må bli bedre etterforskerJa men vil ikke si det![]()
Bare ikke les for mange på en gang så.du blir leiHar veldig lyst til å kunne lese bøker, har bare ikke roen til detMen nå prøver jeg igjen, og har prøvd så mange ganger før, men gitt opp mitt i bøkene da.. Denne gangen skal jeg klare å fullføre boken, også håper jeg at jeg finner interessen til å fortsette å lese andre bøker etterhvert
![]()
Gleder megHadde blitt veldig gøy
Takk det sammeSov godt![]()