Syns du gjør det bra8.plass enn så lenge. Vi får se. Er jo ikke like flinke som dere, men henger med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns du gjør det bra8.plass enn så lenge. Vi får se. Er jo ikke like flinke som dere, men henger med![]()
Det liker hun heldigvis ikke.Gjør detvi har vært gjennom mye forskjellig da heldigvis. Peppa gris bra veldig poppis ei stund
Skjønner denDet er 3 uker til termin så jeg håper jo på nærmere 3 enn 5 for å si det sånn
Takk)
Må jo brule det litt når man har detHehe, elementary her. På Netflix faktisk
Jeg fikk beskjed om at hun ønsket å være en rosa gris som heter peppaDet liker hun heldigvis ikke.![]()
Ja.. jeg ble satt i gang 4 dager over sist..Skjønner dengikk fem dager over og det var de lengste fem dagene i mitt liv
![]()
Har jo vært god på det en gang.Syns du gjør det bra
Ja, litt såMå jo brule det litt når man har det![]()
Se der jaHar jo vært god på det en gang.men har ikke vært inne så mye etter at jeg fikk K pga tiden etter var tung nok å bare være her
Da henger du veldig bra med8.plass enn så lenge. Vi får se. Er jo ikke like flinke som dere, men henger med![]()
Hørtes koselig ut med veninnekveld.Jobb og ut med venninner. Enn du?
Ligger i senga jegNå kjenner jeg at det begynner å Bli sent da
Boken leste jeg i fjorJa det var det du gjorde![]()
Styr og styr... fikk en middels form for fødseldepresjon. Så ble mer tungSe der ja
Var det mye styr?
Ligger på sofaen.Ligger i senga jeg
Ja så det ble tettere der nåJa. Bedre enn ingenting. Synes de under 10 begynner å nærme seg faretruende nå. Er jo fremdeles 12-13 dager igjen
Beklager å høre det. Bra du føler deg bedreStyr og styr... fikk en middels form for fødseldepresjon. Så ble mer tung![]()
Samlet den beste gjengen på bvJa,garantert![]()
Ja jeg ble skravler etter jeg ramlet innom herHar blitt mer av en skravler det siste halve åretsyns skravletråden her på generelt er et fint sted og være.
Må bare skravle meg litt nærmere plassen over og henge på de. Kanskje jeg greier og holde på plassen ut løpet. Greit å ha en 300 ned til neste.Ja så det ble tettere der nå