Har 70 nåDet har du vel nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har 70 nåDet har du vel nå?
Dersom de smaker dritt, hvorfor i alle dager kjøpte du 10???Den var vond å jeg har ti flasker.
Da får du ikke kommeNei, takk som byr.
Jeg velger rødvinen
Hvor mange hadde du som mål?Yey klarte de innleggene
Men jeg kan dele med deg så kan vi se på de andre som drikker drittenDa får du ikke komme![]()
Fordi ei venninne var i Sverige og skulle kjøpe de jeg dakk på for to uker siden, de fant hun ikke og derfor kjøpte hun de her..Dersom de smaker dritt, hvorfor i alle dager kjøpte du 10???
Det høres jo ut som vi har noe å se frem til daDet får man med store barn
Hva spiste dere i dag?Da var jeg mett![]()
Ha ha det er greitMen jeg kan dele med deg så kan vi se på de andre som drikker dritten![]()
77500 innleggHvor mange hadde du som mål?
5 uker er ingen tingPlutselig tenker jegmax 5 uker
![]()
Åja.. da ber man en eller annen... jeg spanderer sier du bareDen var vond å jeg har ti flasker.
Lav meg gjette jordbær særere snakker om?70 kr her..
Hakkebøff med coleslaw, stekt sopp og løkringerHva spiste dere i dag?
Var det jeg tenkteÅja.. da ber man en eller annen... jeg spanderer sier du bare![]()
Jeg så nettopp at topp 3 denne mnd har skravla like mye hittil denne mnd som jeg har gjort på over ett år77500 innlegg
Det stemmer det jsLav meg gjette jordbær særere snakker om?
Italiensk eller spanskHa ha det er greit
He he noen skravler mer enn andreJeg så nettopp at topp 3 denne mnd har skravla like mye hittil denne mnd som jeg har gjort på over ett år![]()
Skjønte detYey klarte de innleggene