Juni - skravletråden

Det gikk veldig greit. Men hadde vært morro.. kunne tenkt meg på volbeat konserten i bergen om ikke så lenge, men har vel vært utsolgt en god stund
Vet ikke.. Jeg går ikke på så mye konserter :p er vell ikke alltid så trygt å kjøpe av privat personer

Vet ikke.. Jeg går ikke på så mye konserter :p er vell ikke alltid så trygt å kjøpe av privat personer
Nei er ikke det. Og det er ett godt stykke å reise, så da vil jeg helst kjøpe de selv :) vi har lyst, men er for dårlig til det... nå så synes jeg K er for lita å reise fra også..

Handler du ofte til deg selv på nett andre steder da?
Jeg har handlet lite selv, fordi jeg gjerne vil prøve først. Handler bare ting jeg vet vil passe meg.
Samme her.. vil prøve før jeg kjøper... men finner ikke så mye somregel :)

Nei er ikke det. Og det er ett godt stykke å reise, så da vil jeg helst kjøpe de selv :) vi har lyst, men er for dårlig til det... nå så synes jeg K er for lita å reise fra også..
Ja.. Eventuelt måtte du tatt med barnevakt for selve konserten :p men. Ja er nok langt :)

Samme her.. vil prøve før jeg kjøper... men finner ikke så mye somregel :)
I alle fall ikke nå når jeg skal ned noen kg. Ikke så gøy å handle da. Derfor blir det mest til barna :p

Back
Topp