Juni - skravletråden

Ja det er lenge uten søvn! Mini var våken fra 08.30 til ca 12.45, da sovna hun tilslutt! Og da var hun skikkelig suttrete og grinete og ville ingenting. Da sov hun en time å det er den eneste hvilen hun har hatt i dag, og hun pleier å ha to hun og. Sovna fort i kveld da :-)
Ja :O vi slet lenge med å ha henne våken til minst 18. Kan ikke legge henne før. Så klokken 18 var hun sloknet. Måtte bade for å holde henne i godt humør :p

Så flink du er:D full kontroll på alt!
Tja. Min svigerinne hadde pakket luer og regnvotter.... Det hadde ikke jeg. Luene ble faktisk tatt i bruk av hele gjengen i kveld, men regnvotter....da tror jeg de heller er i teltet og spiller spill.

Jaja, lue på pakkeliste neste år da ;-)

Får kose dere bare dere tre imorgen da:)
Ja.

Men det er jo bare oss tre så ofte. Hele hverdagen. Siden mannen er arbeidsledig.
Og for øyeblikket syk så han ligger på sofaen. Så det er nok mamma&baby-tid i morgen

Ja :O vi slet lenge med å ha henne våken til minst 18. Kan ikke legge henne før. Så klokken 18 var hun sloknet. Måtte bade for å holde henne i godt humør :p
Har selv måtte gjort det noen ganger med mini her, og da er hun så sur å grinete mot slutten av dagen og må rett og slett bade henne for at vi skal klare å holde ut frem til kveldsmat og leggetid.. Men godt hun sover nå da :-)

Har selv måtte gjort det noen ganger med mini her, og da er hun så sur å grinete mot slutten av dagen og må rett og slett bade henne for at vi skal klare å holde ut frem til kveldsmat og leggetid.. Men godt hun sover nå da :-)
Ja. Ble ikke kveldsmat da hun var så trøtt men fikk mme på senga iallefall:)

Back
Topp