Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Ligger i sengen å er på forumet bareSer film. Enn du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger i sengen å er på forumet bareSer film. Enn du?
Kos dere med matenEr det på fredager
Deilig å kunne spise varm mat mens maten faktisk er varm en sjeldent gang
Ja :O vi slet lenge med å ha henne våken til minst 18. Kan ikke legge henne før. Så klokken 18 var hun sloknet. Måtte bade for å holde henne i godt humørJa det er lenge uten søvn! Mini var våken fra 08.30 til ca 12.45, da sovna hun tilslutt! Og da var hun skikkelig suttrete og grinete og ville ingenting. Da sov hun en time å det er den eneste hvilen hun har hatt i dag, og hun pleier å ha to hun og. Sovna fort i kveld da![]()
Tja. Min svigerinne hadde pakket luer og regnvotter.... Det hadde ikke jeg. Luene ble faktisk tatt i bruk av hele gjengen i kveld, men regnvotter....da tror jeg de heller er i teltet og spiller spill.Så flink du erfull kontroll på alt!
Ja, spesielt de vinduene har gnaget en stundGodt å få det unna![]()
Ååh. Mi elsker det allerede. Iallefall når vi har vært på besøk hos noen som har detMin likte aldri Duplovi har mye likevel
Jobb og ut med venninner. Enn du?Hva skal dere i helgen da damer??
Ikke her heller.Familietid her blir ikke før på søndag
Nå sover Jr og mannen er i dusjen.Her er alle badet og klar, men de hadde sen dupp.. så ser de ann litt
Regner med detDet blir nok en innertier
Duplo liker gutten min også godt!![]()
Påtur og legge deg?Ligger i sengen å er på forumet bare
Får kose dere bare dere tre imorgen daIkke her heller.
Vel. Mor og far og baby i morgen. Familie søndag ettermiddag/kveld når ungene kommer hjem fra helgecamping
Det skal jegKos deg![]()
Så deilig da
Hva spiste dere?

Vi fikk utrolig mye Duplo og LEGO men ingen interesseÅåh. Mi elsker det allerede. Iallefall når vi har vært på besøk hos noen som har det
Ja.Får kose dere bare dere tre imorgen da![]()
Føler det er tidlig endaPåtur og legge deg?
Hva likte han best da?Vi fikk utrolig mye Duplo og LEGO men ingen interesse
Har selv måtte gjort det noen ganger med mini her, og da er hun så sur å grinete mot slutten av dagen og må rett og slett bade henne for at vi skal klare å holde ut frem til kveldsmat og leggetid.. Men godt hun sover nå daJa :O vi slet lenge med å ha henne våken til minst 18. Kan ikke legge henne før. Så klokken 18 var hun sloknet. Måtte bade for å holde henne i godt humør![]()
Ja. Ble ikke kveldsmat da hun var så trøtt men fikk mme på senga iallefallHar selv måtte gjort det noen ganger med mini her, og da er hun så sur å grinete mot slutten av dagen og må rett og slett bade henne for at vi skal klare å holde ut frem til kveldsmat og leggetid.. Men godt hun sover nå da![]()