Hva skulle du ha fått gjortArbeidslyst kom treng deg på, her skal du motstand finne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skulle du ha fått gjortArbeidslyst kom treng deg på, her skal du motstand finne!
Hva skal du gjøre der?Sitter i Gøteborg og venter på rom..
Jeg også... skulle sikkert begynt på middagenKjeder meg jeg....
Nei så måtte vente..Oi, var det ikke ledig når dere kom?
Resten av familien skal på iron maiden, mens jeg og småen er på hotellet. Liseberg i morgen + bursdag feiring og hjem søndagKjedelig når det er sånn, venta fire-fem timer på hotellrom i Oslo en gang. Hva skal dere i helgen?
Jorda men når vi kommer tidlig så mister vi jo litt av tidenEr vel vanlig å få rom da
Kos deg i middagsbesøk og frisøren. Lykke til med dåpen på søndagDa skal vi snart til svigerfar for middag og en hårklipp før dåpen på søndag.
Greit å ha frisører innenfor familien![]()
God helg musemorDa tror jeg jeg logger av maskinen min og ta helg nå![]()
Vi skal på Lisberg i morgen og i dag skal resten på konsertHva skal du gjøre der?
Har gitt bort mesteparten av klærne til svigerinnen min og det hun ikke vil ha fikk hun i beskjed å levere på fretexJa.. uansett..hvertfall 1 gang
Ja.. få vannet litt blomsterGreit med litt regn
Det blir sikkert morro.. mulig vi drar til acr neste helg får se ann værmeldingenVi skal på Lisberg i morgen og i dag skal resten på konsert
Acr?Det blir sikkert morro.. mulig vi drar til acr neste helg får se ann værmeldingen![]()
Prøver på det. Blir lite i helgene på meg, så da får vi se hva det holder til.Du får skravla på![]()
Håper ikke folk skravler for mye når det er helg daFår satse på det
Kan jo gjøre noe mens seere venterJorda men når vi kommer tidlig så mister vi jo litt av tiden![]()
Pleier ikke gjøre detHåper ikke folk skravler for mye når det er helg da![]()
Yes det er santJa.. få vannet litt blomster![]()