Så bra!Husker dere at jeg skrev at jeg hadde knust glasset på min relativt nye mobil?
Kom på at vi hadde limt et glass utenpå som beskyttelse. Og hurra, det var bare det glasset som var knust, ikke selve telefonen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!Husker dere at jeg skrev at jeg hadde knust glasset på min relativt nye mobil?
Kom på at vi hadde limt et glass utenpå som beskyttelse. Og hurra, det var bare det glasset som var knust, ikke selve telefonen
Veldig fornøyd, jeg tok av det glaset og skjermen er helSå utrolig bra
(Jippi, jeg fikk innlegg nummer 20.000 i denne tråden)
Gjør det med en gang.Veldig fornøyd, jeg tok av det glaset og skjermen er hel
Burde sikkert satt på ny beskyttelse da sånn jeg driver og mister....
Ja det gjør det, men akkurat nå er det tilbud på OriginJa det koster litt og for de
Flotte mannen daMannen min kom hjem på snarvisitt . Han har vært på prøvetur siden tirsdag, så han kom innom med et ei og en nuss, fikk litt mat og dro på jobb igjen ♡
Sovet dårlig?Da er vi to
Åh. Det er kjiptNei dessverre, man må ha jobb pga oppfølging
Bor du langt unna oslo da?Burde bodd i Oslo. Det hadde vet lettere med jobb
Ja syns også det nå da :-D veldig glad for jeg valgte noe annet enn de typiske fargene som pleier å være på iphoneDen er jo suuuperfin![]()
Godt med shoppingHar litt tid nåDen gaven jeg skulle kjøpe hadde de jo selvfølgelig ikke på den butikken jeg var på
Så da blir det av gårde til neste butikk
Også fikk jeg shoppet litt til meg selv
Salg også gitt
En ny mammabukse og topp
![]()
Viktig detJa må nesten prøve å høre på det noen ganger
Vet vi har en, må bare finne den eller kjøpe nyGjør det med en gang.
Den ene gangen jeg faktisk har klart å ødelegge en mobilskjerm av to dager etter jeg ødela skjermbeskytteren....
Hadde kjøpt ny, men ikke fått satt den på enda
Hahha nei jeg tror faktisk ikke detGod ettermiddag
Er vi aldri inne samtidig?![]()
Deilig med varmt vær da
Hva har du handlet?
Oh så deilig daHusker dere at jeg skrev at jeg hadde knust glasset på min relativt nye mobil?
Hva handlet du?Da har vi komt heim fra en liten bytur. Fikk handlet det vi skulle og nå skal vi lage mat
Sol og blå himmel, og litt for smeltende temperaturer for min del![]()
Huff da, det hørtes vondt utKan virke som en cyste som sprakk
Ja jeg synes detÅh. Det er kjipt![]()
Det er det ogsåHuff da, det hørtes vondt ut![]()
Et stykke unnaBor du langt unna oslo da?