Kan virke som en cyste som sprakkIkke i form i dag? :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan virke som en cyste som sprakkIkke i form i dag? :/
Var ikke iformHvorfor det?
Viktigere å skravleJeg kom jo selvfølgelig ikke i gang med vaskingen når jeg skulle for jeg ble sittende å skravle her, men er i gang nå daSkal prøve på det
![]()
Er 50 min uten kø...Nå husker jeg ikke akkurat hvor du bor, men er det for langt å pendle?
Hehe ja ikke santViktigere å skravle
Han sover på båten for egentlig er de på prøvetur så han sover nå og da bare.. :/Uff daHan får legge seg tidligere i dag
![]()
Jeg er 160Hvor lang er du da?
Jeg har alltid vært høy![]()
Hehe noen må nok fortelle kroppen min det, men satser på at det holder seg greit en stund daHehe, hvis man får slik "kick" for å gjøre ting så er hinder bare bra (for boligens del)
Du gjør det bare i omvendt rekkefølgeHihi
![]()
Han jobberMannen kan vaske klær![]()
Hektiske dager her ogsåGod morgen damerHar vært litt borte nå, helt stapp full dag i går og den blir like full i dag
Så får se hvor mye tid jeg får til å titte innom
Håper der hadde en fin skravledag i går
Og at den blir like fin i dag
![]()
Mye bedre som forventet men blir fort litt stivHvordan er det i dag?
Ja må nesten prøve å høre på det noen gangerBest å la bekkenet hvile da![]()
God ettermiddagOg god morgen igjen![]()
Tror ikke det er noe jeg hadde gjortMener det jeg å, jeg har to stk og hun ene har ikke bunad så føler er blir litt rart?
Var ikke meg som hang med hode, men jordbærplantene mineBra du fikk hentet deg innTo dager igjen til ferie nå?
![]()
Det var litt sårt for eldstemann siden han var eneste i klassen som ikke hadde mistetOmtrent som mine da. Han var drøyt 7,5 når den falt ut, og slett ingen tegn på søstra enda. Hun er knapt 5,5 nå
Hihi du er søtDa kommer jeg etter dere begge![]()
Deilig med en sånn dag daEgentlig ingen planer