Takk for detAaah... lykke til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detAaah... lykke til![]()
Så koseligMannen min kom hjem på snarvisitt . Han har vært på prøvetur siden tirsdag, så han kom innom med et ei og en nuss, fikk litt mat og dro på jobb igjen ♡
Ikke i form i dag? :/Måtte dra hjem...
Ja så alt fort fort..Hærlig alder! Ting skjer fort da![]()
Samme her... men nå er det bedre... nå har vi sovet duppDet skal jeg også når neste dupp skal tasdet blir i 13 tiden
er sykt trøtt idag
![]()
Hvorfor det?Måtte dra hjem...
Så herlig. Hva jobber han med?Mannen min kom hjem på snarvisitt . Han har vært på prøvetur siden tirsdag, så han kom innom med et ei og en nuss, fikk litt mat og dro på jobb igjen ♡
Hehe ja, men er igang nå daHehe, det er typisk![]()
Da er vi toSå sabla trøtt jeg er idag :O
Jeg kom jo selvfølgelig ikke i gang med vaskingen når jeg skulle for jeg ble sittende å skravle her, men er i gang nå daKos deg med vasking
En god del planer jaJobbe, kjøpe bryllupsgave, hente pakke, hente stellebord og en tripp trapp stol kjøpt på Finn, lever strikkesett jeg har laget, lage middag, være med snuppa for mannen skal trene, å så får jeg se om det blir litt tid![]()
Nei dessverre, man må ha jobb pga oppfølgingÅh. Det kunne jo vel vært interessant. Ingen sjangs du lmkan få tatt det?
Burde bodd i Oslo. Det hadde vet lettere med jobbDet skjønner jeg veldig godt!
Det går vel bra16 åringen har muntlig eksamen om 25 min. Jeg er nesten kvalm på hennes vegne.![]()
Så fint han kom innomMannen min kom hjem på snarvisitt . Han har vært på prøvetur siden tirsdag, så han kom innom med et ei og en nuss, fikk litt mat og dro på jobb igjen ♡
Nå husker jeg ikke akkurat hvor du bor, men er det for langt å pendle?Burde bodd i Oslo. Det hadde vet lettere med jobb
Gratulerer så mye med lillebror!!Lille Theo kom til verden 01:37 idag![]()
God dagGod morgen![]()
Da er det jo ikke så rartååå lykkegratulerer
Nei ikke så mange som har det, hu driver hjemmefraikke lagt ut noe sted at hu driver, folk bare anbefaler hu til andre
![]()
Hva skal du gjøre nå?Får vel krype ut av senga og gjøre det jeg skal![]()