Ønskebarnnr2
Gift med forumet
TakkOkeiBra den står på middagslista
Lykke til når den tid kommer da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkOkeiBra den står på middagslista
Lykke til når den tid kommer da
![]()
Det høres ut som en god planSlappe av mest mulig.
Ja, jeg er så glad for det. Den var alt for stor første gangen hun brukte den daSå fint at den varer så lenge
Det tar vel litt tid å lage den så.
Det høres fint utJa er fult denne uken hvertfallI morgen skal vi på hytta da
Slappe av
![]()
Hehe, det er typiskJa det var den helgevasken jeg skulle ta.. Men så ble jeg sittende her å skravle istedenfor![]()
Hvilken størrelse bruker hun nå da?Ja, jeg er så glad for det. Den var alt for stor første gangen hun brukte den dahun er lita for alderen
![]()
Ca 2 timer uten stopp, men blir fort 3 med stoppDet høres fint ut![]()
Hvor langt er det til hytta?
*Smelt* Så herligMannen min kom hjem på snarvisitt . Han har vært på prøvetur siden tirsdag, så han kom innom med et ei og en nuss, fikk litt mat og dro på jobb igjen ♡
Nå bruker hun 98Hvilken størrelse bruker hun nå da?
Så akkurat passe for ei helg daCa 2 timer uten stopp, men blir fort 3 med stopp![]()
Ja, det var godt å se han litt. Selv om jeg hadde mest lyst til å bære han til sengs å tvinge han til å sove så sliten som han så ut ♡*Smelt* Så herlig![]()
Ja, da er hun ikke så stor. Her bruker vi mest 110 på 3-åringen nå.Nå bruker hun 98![]()
Men hold det til et minimum og pass på hvileNei du har vel rett. Men det blir litt ekstra nå når mannen er borte på prøvetur.
Kos dere på besøkGod morgen alleher skal vi straks på barnehage besøk
![]()
Må nok detDa må du kjøpe det i dag
Klart det kjæreKommer du og leverer MJ?![]()
Kos deg med vaskingGod morgen!
I dag sov snuppa til 08.30! Nå har hun spist frokost, og nå sitter vi i sofaen å koser litt før hun skal ha en hvilog da skal jeg komme igang med helgevasken
Ønsker dere en fin dag!
Måtte dra hjem...Håper du får ei fin vakt på jobb