Eeek! Skjer det nå?

Mamma73

Elsker forumet
I dag er jeg 34+6 uker.

Jeg satte meg nettopp ned da det kom mye veske fra sjeden. Tør knapt å reise meg igjen i tilfelle det skulle komme mer... :(

Sånn begynte det med de andre ungene også, men da var det ingen tvil om at det var vannavgang.

Har hatt mye murringer og nedpress i ettermiddag.

Det kan være mye utflod også, så jeg håper på det.

Lillebror trenger å være innabords litt til!

I dag er jeg 34+6 uker.

Jeg satte meg nettopp ned da det kom mye veske fra sjeden. Tør knapt å reise meg igjen i tilfelle det skulle komme mer... :(

Sånn begynte det med de andre ungene også, men da var det ingen tvil om at det var vannavgang.

Har hatt mye murringer og nedpress i ettermiddag.

Det kan være mye utflod også, så jeg håper på det.

Lillebror trenger å være innabords litt til!
OJojoj, men haha bare sitter du der i en liten vanndam nå? Må jo sjekke hva det er ? HUsker det føltes varmt og litt tjukkere enn urin da vannet mitt gikk sist. Men det bare flommet ut uten at jeg klarte å knipe igjen, så var ikke noe tvil. Ta på deg bind og se om det kommer noe mer. Masse lykke til <3

Hehehe! Jeg har vært på toalettet. Det har ikke kommet noe mer, men det fylte opp truseinnlegget og var gulig på farge og lukter ikke som utflod.

Fant et stort bind nå. Hvis det skjer igjen, så ringer jeg til jordmor.

Åh, så spennende! Men om det skjer nå så er det jo ikke kritisk på noen måte heldigvis:-)

Heisan! :)

Lillebror er fremdeles på plass. Jeg har ikke hatt vannavgang, heldigvis, bare veldig mye utflod. Men det er nok noe på gang iflg jordmor :playful: Sist gang, var det ingen tvil om at jeg hadde hatt vannavgang, men nå var jeg litt usikker, så greit å få snakket med jordmor.

Det hadde vært fint om han holdt seg inne denne helga i hvertfall, for i morgen drar mannen på et arrangement med jobben, og det er ikke så lett å få transport hjem i helgen.

Men det er vel typisk at noe skjer når han ikke er hjemme! :joyful:

Foreldrene mine er standby. De skal uansett ha de to eldste på overnatting, sånn at jeg skal få hvile og nyte litt alenetid før det braker løs:)

Her kom det masse utflod med blod i for et par dager siden, hadde litt mensmirringer i timene etterpå, men det har ikke skjedd noe mer... Mannen min skal også bort med jobben i helgen så jeg camper hos mamma med barna ;) Tror ikke det kommer til å skje noe, men hadde vært veldig typisk hvis jeg hadde vært alene hjemme med barna ;)

Oysann mannen min reiser til usa på tirsdag og tilbake på søndag.
Er 32 uker nå. Håper ingenting hender nå.

Oysann mannen min reiser til usa på tirsdag og tilbake på søndag.
Er 32 uker nå. Håper ingenting hender nå.
Men det gjorde det mens mannen min var i USA.
Torsdag ble det blødninger og ble innlagt på sykehuset over natten. Nå er heldigvis min mann tilbake.

Men det gjorde det mens mannen min var i USA.
Torsdag ble det blødninger og ble innlagt på sykehuset over natten. Nå er heldigvis min mann tilbake.
Uffda :( Godt at han er hjemme igjen nå.

Back
Topp