Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ikke santÅåå så nydelig
Flink du er daKommet meg opp i senga
Jeg ligger pal på sofaenKommet meg opp i senga
Ikke akkuratEr du ferdig med å fikse alt da?
Viktig med skryt uansettDet er jo ikke vanskelig.
Bare tidkrevende.
Joa men kan jo ikke ta nesten hele leiligheten og hoppe over gulvet!Jammen du må ta vare på deg selv. Både på norsk, svensk og arabisk
Krysser fingre for at du blir ferdig i tideJa, det er jeg- Heldigvis. Og den andre halvdelen må gå fortere enn den første. Regnearket mitt antyder at med det snittempo jeg har holdt siden jeg begynte i starten av april er det ferdig litt uti august. Det går ikke, babyen kommer nemlig om under en måned etter planen.
Nei nå er det for kaldt jaHar vært sånn litt ofte.
JEg har til og med fått mannen med på shopping av nytt basseng til ungene, det fra i fjor er ikke mer, og vi kjøpte sånn sklie til å legge på bakken også. Men de får jo ikke bade når det er 15 grader!
Men da har du vel nok å gjøre samtidig som du skal ta ting med roIkke akkurat![]()
God nattLegger meg jeg damer![]()
Du er flink, og like sta som meg tror jegJoa men kan jo ikke ta nesten hele leiligheten og hoppe over gulvet!![]()
Slipper å ta mer på noen dager da![]()
Men imorgen skal jeg ordne alt før vi reiser for jobb fredag og rett til Valdres etterpå![]()
Sov godt, snuppaLegger meg jeg damer![]()
Jepp, fikk gjort mye i går da, sånn panikk rydding og ordning i gårMen da har du vel nok å gjøre samtidig som du skal ta ting med ro![]()
Ja jeg vet å så får man dekt detIrriterende at du må jobbe!
Slike kurs er veldig spennende!
Må vel sove ogsåFlink du er da![]()
God natt frøkenLegger meg jeg damer![]()
å det er ikke lengeIkke?
Nei det er vel max 5 uker![]()