Snille gode du❤Det er sant ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snille gode du❤Det er sant ♡
nå fikk jeg lyst på isHa ha ha![]()
Syns jegSyns ikke de skravler så mye idag jeg![]()
Hadde vært greit om grunnHehe, ja det er jo en fordel
Hadde vært koselig å hatt han med vil jeg tro![]()
Har ikke lyst til å legge meg endaSove da?det skal jeg
![]()
Jaja første gang jeg har sett noen bruke det på den måten, men hvorfor ikkeEn kondom kan brukes til så mangt.
Jeg klarte å kutte av toppen av fingeren før i dag og det svir for j*** dersom det blir vått og jeg skal i dusjen
![]()
HehehehehEn kondom kan brukes til så mangt.
Jeg klarte å kutte av toppen av fingeren før i dag og det svir for j*** dersom det blir vått og jeg skal i dusjen
![]()
God nattGod natt![]()
Hvis jeg orker såKommer du til å telle ned dagene?![]()
Men du er over halvveis!![]()
Man ser at jeg har begynt å felle. Men fortsatt over 200 masker på pinnen så det er langt igjen
2 1/2 time søvn hvor jeg våknet hvert 10. Min, men 04:45 klarte jeg ikke sove mer :/ vi får se an hva som skjer![]()
tøft med sånn latensfase ... 1 døgn har gått nå :O
Ja er nettopp det, utrolig kjedelig når det er sånn!Vi får vel holde ut. Atter en gang lovet langtidsvarselet god temp "om ei uke". De pleier bare kutte 5-10 grader av varselet, når det nærmer seg....
Da får jeg også hvert her inneEr viktigere det![]()
Jammen du må ta vare på deg selv. Både på norsk, svensk og arabiskFikk lyst til det jeg også!
Når mannen endelig kom inn og jeg kunne reise i butikken var jeg så stiv og hadde så vondt at kompisen til mannen spurte om jeg hadde det brahan spurte mannen på arabisk da så lurer på hva mannen svarte siden jeg gikk ut døra da
![]()
Sov godtGod natt![]()
Irriterende at du må jobbe!For barn med spesielle behov
Men du er over halvveis!![]()
Så flink du er![]()
Man ser at jeg har begynt å felle. Men fortsatt over 200 masker på pinnen så det er langt igjen
Er du ferdig med å fikse alt da?Hvis jeg orker så![]()
Har nok å holde meg opptatt![]()
Ja er nettopp det, utrolig kjedelig når det er sånn!