Godt med en kveldsduppDu vet du er trøtt når du sovner sammen med mini med han i armkroken i leggetiden hans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt med en kveldsduppDu vet du er trøtt når du sovner sammen med mini med han i armkroken i leggetiden hans
Men da føler han seg vell ikke så greiJamen lettere å bare gjøre det selv
Okei. Må vel sjekke opp litt hvis man skal ta det. Hvordan blir det når man avslutter da. Må det fjernes på noen måte?veldig variabelt ! Man skal være veldig forsiktig og nøye hvem man går til, har kommet mange salonger i det siste å mange de gjør crappy jobb. Det har jeg erfart. Betaler fra 1350 - 1650 første gang også 350 for påfyll. Ca hver 3 uke
Ja innimellomeller gjør ting som ikke er nødvendig
Så herlig å høreJa gikk veldig fint. Mini fant tonen med en gang og overså oss totalt. Kom bort til meg ett par ganger for en klem bare. Ellers utforsket han lekene og området. Godt å se at han kommer til å trives men ser for meg at mammahjertet mitt kommer til å slite i august
.
Kan ikke strikke selv, så det var et godt spørsmålSå fint! Var det vanskelig å strikke?![]()
ikke vet jegMen da føler han seg vell ikke så grei![]()
Jeg tok av mine, for det ser ikke pent ut å ha noen vipper her å der, men man gå til de detter avOkei. Må vel sjekke opp litt hvis man skal ta det. Hvordan blir det når man avslutter da. Må det fjernes på noen måte?
Da må vi få se før og etter bildeÅh i morra skal jeg ta vippe extension![]()
Innerst inne er han nok detU er ikke helt enig
Hehe jaja kanskje han kan få sine oppgaver som ikke har med vasking å gjøreikke vet jeg
Jeg tok av mine, for det ser ikke pent ut å ha noen vipper her å der, men man gå til de detter av![]()
Skjønner denikke vet jeg![]()
Jeg tok av mine, for det ser ikke pent ut å ha noen vipper her å der, men man gå til de detter av![]()
Hun faste vippe dama Mi på FramnesDa må vi få se før og etter bilde
Hvor skal du ta?
Ja jeg har alltid det, hvis man er flink å Behandler de påsatte vippene ordentlig så skader man ikke sine egneSkjønner den
Har man vipper igjen når man tar av da?
Jeg har så korte vipper nå og vil helst ikke at de skal forsvinne helt![]()
Hvilket kurs er det?Ah så kjipt, poppet opp et kurs nå som jeg vil g på men da må jeg ha jobb hele kurstiden
Mulig jeg må sjekke opp nærmereJa jeg har alltid det, hvis man er flink å Behandler de påsatte vippene ordentlig så skader man ikke sine egne
Trapper er jo ikke så lettJa ble mindre protest enn jeg trodde. Var litt mye trapper der![]()
Første gang vi prøverJeg har ikke rotet meg til å så sukkererter i år![]()
Også selvfølgelig hvis de ikke har gjort det ordentlig så kan det også gå utover vippene. Jeg var først hos en proff salong alle går dit og alle har hørt om den, så dro jeg til en annen dame som driver hjemme. Hun lurte på hvor i all værden jeg hadde vært, for det var det værste hun hadde settMulig jeg må sjekke opp nærmere![]()