Tipper de da:OHar ingen anelsekanskje sminkeserviettene
de svidde som F!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tipper de da:OHar ingen anelsekanskje sminkeserviettene
de svidde som F!
Hørtes koselig utJobber med søsteren min ikveld. Så god vakt![]()
Har du strikket noe i det hele tatt før?strikke ja ! Det skulle jeg lære meg...
Hei hei![]()
Høres ut som idag har vært en god dag søvnmessigJupp sliten men, bra hva med deg?
Jeg har nå sovet meg en dupp mens minste sovJeg sovnet i løpet av Max 15 min etter hun var sovnet
![]()
Gjorde utrolig godt!Hun våkner så tidlig vær bidige morgen at jeg skulle ønske jeg alltid klarte og sovne og sove godt når hun har dagens dupp. Men jeg tipper liksom over det trøtte, og må få gjort ting her hjemme også mens hun sover.
Nå har min snille eldste datter på straks 18 år byttet bleie på henne og hentet henne etter duppen. Hun har fri til fredag da hun ikke kom opp til eksamen![]()
![]()
Fødebaggen pakka?Nja. I teorien så.![]()
Uff. Leste noe om mulig igangsettelse om to uker.Samme tror jeg.. alt blir litt tyngre når hun vokser såklartmen blodprosenten vil jo ikke opp og da blir jeg mer sliten
![]()
Ja jeg har strikker sånne lapper, så det kan jeg, men ikke rett og vrangHar du strikket noe i det hele tatt før?
Med noe mener jeg også noe så enkelt som små lapper på skolen.
Kan du forskjell på rett og vrang?
Har du gjort det er du langt på vei
Var litt deilig med regn når jeg fikk luftet skikkelig utBlitt overskyet her nå ogsåOpphold enda da
Hva skjer ?Så satt jeg her igjen da ..
![]()
Skikkelig arbeidslyst altsåVet ikke helt hva som skjedde med meg men etter å ha hvert ute en tur kom jeg hjem og begynte å skrubbe kjøkkenet![]()
Har nå gått videre til stua og absolutt alt får seg en god vask nå. Blir deilig når jeg er ferdig![]()
Og god kveldGod ettermiddag![]()
Helt enig!Ufattelig dårlig ide![]()
Så lenge de ikke er påvirket av lite søvn er det ikke mye man får gjort for da får de gjerne den søvnen de skal haSyntes det er for lite eg
Ja, tror 4 timer litt spredd. Og jeg er baby til 6 sammenhengende. Skjønner ikke åssen andre klarer det jeg. Har vært zombie i hele dagBle det lite søvn i natt?
Savner det. Men har ikke tiden akkurat nå siden ungen er lita endaHehe
Går lang tid mellom hver gang også spiller det![]()
Hva ble det til middag?Da er straks middagen klar![]()
Så bra at han er på bedringens veiHar har ekstremt mye trøske/sopp i munnen.
Har fått medisin og han har begynt å spiser litt mer nå samt blitt venner med smokken igjen
For 4-5 måneder siden kunne jeg strikke rett lapper.Ja jeg har strikker sånne lapper, så det kan jeg, men ikke rett og vrang
Litt eldre enn mi15, 5 mnd![]()