Snart ferie!

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Om ei uke drar vi (med mine fire barn og mannen) til leksand!:) gleder oss masse! Vi har valgt å dele opp ferien slik at vi tar ei langhelg me mine og ei me mannen sine,pga at vi ikke har stor nok bil til å reise me alle. Men vi skal ha mye felles tid sammen hjemme og ha litt utflukter i nærmiljøet:)

Skal dere på ferie?hvor?:)

Vi skal en langhelg til Kristiansand neste helg før mannen drar på jobb igjen i 14 dager. Så skal vi en helg på fjellet med et vennepar senere i sommer, også håper vi på en tur tilvarmere strøk i september :)
Hvor mange barn har dere hver fra før? Har man fler enn 3 barn så får man fort utfordringer med bil på tur ;)

Vi skal en langhelg til Kristiansand neste helg før mannen drar på jobb igjen i 14 dager. Så skal vi en helg på fjellet med et vennepar senere i sommer, også håper vi på en tur tilvarmere strøk i september :)
Hvor mange barn har dere hver fra før? Har man fler enn 3 barn så får man fort utfordringer med bil på tur ;)
Herlig!:) vi tenker også en tur til varmere strøk i oktober, tar bare med minstemann da:) har du noen anbefalinger? Jeg har aldri vært i syden:p
Jeg har tre og han har to fra før,og vi har bare sju seter, er ikke aktuelt å dra me to biler heller akkurat:p

Herlig!:) vi tenker også en tur til varmere strøk i oktober, tar bare med minstemann da:) har du noen anbefalinger? Jeg har aldri vært i syden:p
Jeg har tre og han har to fra før,og vi har bare sju seter, er ikke aktuelt å dra me to biler heller akkurat:p

Minibuss da!? Hehe. Njæ blir nok Spania eller Hellas i så fall :) jeg er ikke veldig bereist i disse varmere landene jeg heller.. Må bare lese meg frem til hva som kan passe :D

Vi skal en uke til dk i slutten av juli:) besøke familie:) tar bilen ned og opp. Ellers blir det kanskje en hyttetur med andre familiemedlemmer, og bare å kose oss her i krsand:)

Har veldig lyst på utenlandsreise til høsten da! Men må se an økonomien:/

Ingen ferie i år. Vi skal flytte i løpet av de neste to ukene, så vi har mer enn nok med det. Dessuten er mannen akkurat ferdig med studier og arbeidsledig, så veldig begrenset økonomi..

Minibuss da!? Hehe. Njæ blir nok Spania eller Hellas i så fall :) jeg er ikke veldig bereist i disse varmere landene jeg heller.. Må bare lese meg frem til hva som kan passe :D
Hehe! Blir større bil etterhvert, har ikke helt behovet riktig enda;) åh,Hellas har jeg alltid hatt lyst å dra til:)

Ferie i år blir lokalt. Starte med dåp sørpå, tur innom svigers og så mine egne. Ellers blir det også en hyttetur. Lite plass i bilen med barnevogn, bilstoler og hund, så friste ikke med de lengste kjøreturene. Men litt farting blir det. Med første var vi på kreta i overgangen august/september. Var der i to uka og det var veldig greit. Fikk to dager med ekstremvarme (35) og da ble det for varmt for frøkna på 7 mnd, men ellers gikk det greit. Ho storkosa seg, holdt oss inne på det varmeste tida, fikk rom med bare morrasol og det gjorde rommet svalt ellers. Veldig kjekt

Vi skal til Tyrkia ( så lenge ikke UD fraråder det) i september med hans to barn og vår felles :-) mine foreldre og min bestemor er igså med:) mine bonusbarn er 5 og 9. Vesla her er 4 mnd + da.

Ellers skal vi kose oss masse hjemme i sommer :)

Back
Topp