Hehe. Greit tror jeg vi sierHehe, har selv jobbet i en daglivarebutikk så vet veldig godt hva du snakker om
Gøy med Sims![]()
Jaaa. Sims er gøy. Men har ikke spilt på ett år :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Greit tror jeg vi sierHehe, har selv jobbet i en daglivarebutikk så vet veldig godt hva du snakker om
Gøy med Sims![]()
Har vært på bytur med mamma og søstra mi. Jeg og frøkna mi. Og så skal jeg på jobb om en halv timeGod morgen. Hva gjør du i dag?
Har du det bra?God formiddag![]()
Men i det minste bra du får gjeloSå satt jeg her igjen da ..
![]()
2 1/2 time søvn hvor jeg våknet hvert 10. Min, men 04:45 klarte jeg ikke sove mer :/ vi får se an hva som skjerUff daHvordan har natten gått? Slapp av du snuppa mi <3
Tusen takkJa det skal du være stolt av! Hadde aldri klart å gått gjennom en fødsel uten søvn i 3 dagerLurt å ikke ha noen forhåpninger, har man det så kan man lett bli skuffet
Masse lykke til ihvertfall!
![]()
Sov 2 1/2 time i natt og våknet hvert 10. MinHvordan går det i dag? Fikk du sove?
Takk, gikk veldig braLykke til. Og kos dere
Takk, gikk veldig braSå spennende . Lykke til![]()
JeppSå deilig da![]()
Men i det minste bra du får gjelo
Så bra,det gjør godt for Mamma detTakk, gikk veldig bra. Han storkoste seg og fant fort frem i lekene
.
Krysser fingrene for det.Absolutt, fikk mer denne gangen enn sist, så da. Håper vi det hjelper
Så bra.Takk, gikk veldig bra. Mini storkoste seg og det virker som en flott avdeling
![]()
Pøsregner herSolen steker ikke nå gitt. Overskyet
Kylling vinger og salatHva skal dere ha til middag i dag da?
Jo det synes jrgÅja, det var ikke så mye
Syns du? Hvor mange innlegg har du per side?Jo det synes jrg
Jeg skal ta å ta bilder med jobben. Men her regner det ikke.Snart ut i regnet å se på kamp