Juni - skravletråden

God morgen.

Her har lillesøster likegodt sovet hele natta. Hele. Som i fra jeg la henne til hun vekket meg med pludring 6.30

Da drakk hun til gjengjeld så godt at nå vil hun ikke ammes i sofaen etter endt morgenstell.

Sleng på et litt høyt frustrasjonsnivå i familien i særdeleshet fordi flere tegn ved storebror tyder på at noe plager ham igjen, eller rettere sagt noen. Sms sendt lærer for at de skal prate, men jeg glemte at det er onsdag, hun har fri da, men gir beskjed til den læreren de har i dag og tar en prat med ham selv i morgen. Noe av problemet er jo også at han "glemmer" å si fra til de voksne når det skjer og "ikke husker helt" når han kommer hjem og da er det sannelig ikke så lett å ta tak i....

Onsdag. Snart skoleferie
Så herlig at hun sov hele natten.
Kjipt at storebroe har noen som plager han. Bra han har enn tøff mamma som tar tak :)

Synes også det er drøyt.
Jeg satt med to små som hadde skikkelig ørebetennelse minste da var 2 Mnd også hadde ene Storesøstera på 5 år også.
Vi satt i timer, og ventet. Jeg var forbannet, og helt matt av hele legevakten når vi omsider kom inn.
Åh herlighet. Må ha vært helt utmattende :O

Back
Topp