Hva slags kurs?Da var det tid for kurs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags kurs?Da var det tid for kurs
I ExcelHva slags kurs?![]()
Ja for jeg har to og hun ene har ikke bunad.. Derfor jeg tenker at de skal få ha like kjolerDet er vel som man ønsker som brud![]()
Samme tror jeg.. alt blir litt tyngre når hun vokser såklartBlir du bare verre og verre?![]()
Så bra hun spiser til tross for feberFiskepinner falt i smak hos frøkna. Spist 4 stk![]()
Hvilket kurs?Da var det tid for kurs
Da syns jeg de skal ha detJa for jeg har to og hun ene har ikke bunad.. Derfor jeg tenker at de skal få ha like kjoler![]()
Kurs i ExcelHvilket kurs?
Det er jo kjekt å haI Excel
Ja den gikk ned istadSå bra hun spiser til tross for feber![]()
Greit å få med seg.Kurs i Excel
Hehe , det er bra detJa den gikk ned istadhaha hun begynte å strekke seg etter mine fiskepinner
god appetit den ungen min ja
![]()
Dette er et kort kurs i enkelte funksjoner, ikke et generelt kursGreit å få med seg.
Det kunne absolutt jeg trengt
Du trenger et eller annet, hva sa de på kontroll?Samme tror jeg.. alt blir litt tyngre når hun vokser såklartmen blodprosenten vil jo ikke opp og da blir jeg mer sliten
![]()
Så bra da!Fiskepinner falt i smak hos frøkna. Spist 4 stk![]()
Huff, hjalp det egentlig noe sist da?Så satt jeg her igjen da ..
![]()
Åh. Jeg burde nok heller hatt et generelt kurs.Dette er et kort kurs i enkelte funksjoner, ikke et generelt kurs
Får intravenøst jern akkurat nå. Håper det skal hjelpe på hb. Dobler dosen fra sist gang.Du trenger et eller annet, hva sa de på kontroll?