Juni - skravletråden

Så var jeg oppe og ser god morgen Norge. Skal levere MJ i barnehagen etterhvert, også inn på sykehuset, håper de enten gir meg jern eller at vi legger en slagplan, nå er jeg lei. Og i uke 37 i dag..
Blir du bare verre og verre?:(

Æsj da, håper dere får nøstet opp o det
Håper det.

Han skal noen dager til min mor i ferien, da pleier det komme en del drypp om hva som skjer mens de sitter og bygger Lego eller spiller rummy. Også skal læreren ta en prat med ham nå i morgen (hun jobber ikke onsdager, men ga beskjed til den lærern de har i dag)

Det er jo denne vedvarende saken som nå er definert som en mobbesak. Det et ofte ikke så stygge ting i seg selv, kommentarer på at capsen hans er rar, blå kan/får ikke være favorittfargen hans og sånne ting, men pga historikken og måten han opplever det som "forsøk på å irritere meg, men jeg blir ikke høylytt sint mamma!" (det blir han derimot tilgangs hjemme, for ca ingenting....)

Det er ikke noe kjekt når det er sånn.

Så herlig at hun sov hele natten.
Kjipt at storebroe har noen som plager han. Bra han har enn tøff mamma som tar tak :)
Storebror har desverre hatt denne noen i livet sitt i fire år nå. Siden vi flyttet hit og han begynte i bhg med en som det etterhvert ble klart at plaget ham. Som han desverre begynte på skole med og det er bare en klasse pr trinn så de går i samme klasse og nå i vår definerte skolen det pga tilbakevendende tilfeller som en mobbesak

Back
Topp