Blir du bare verre og verre?Så var jeg oppe og ser god morgen Norge. Skal levere MJ i barnehagen etterhvert, også inn på sykehuset, håper de enten gir meg jern eller at vi legger en slagplan, nå er jeg lei. Og i uke 37 i dag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir du bare verre og verre?Så var jeg oppe og ser god morgen Norge. Skal levere MJ i barnehagen etterhvert, også inn på sykehuset, håper de enten gir meg jern eller at vi legger en slagplan, nå er jeg lei. Og i uke 37 i dag..
Joda det er vi joVi er flere som er det vel
Går vel bra drtNy vakt ikveld
Hadde en stille time før jeg la meg og ble bare scrollendeWow det hadde jeg aldri giddet
He he fort gjortHadde en stille time før jeg la meg og ble bare scrollende
Kos dereGod morgenher skal jeg og småen på akvarie
![]()
Hvor gammel er han?Ja vi var de i fjor med småen
Blir spennendeGod morgen. Da skal vi straks avgårde på besøksdag i barnehagen mini skal begynne i til høsten
. Blir spennende
![]()
Så braHan våknet heldigvis![]()
Takk for at du får meg til å se det positive i det. Er nemlig ikke særlig positiv selv nåDet var bra det da
Håper det.Æsj da, håper dere får nøstet opp o det
Har ingen anelseHva er du allergisk mot?
Storebror har desverre hatt denne noen i livet sitt i fire år nå. Siden vi flyttet hit og han begynte i bhg med en som det etterhvert ble klart at plaget ham. Som han desverre begynte på skole med og det er bare en klasse pr trinn så de går i samme klasse og nå i vår definerte skolen det pga tilbakevendende tilfeller som en mobbesakSå herlig at hun sov hele natten.
Kjipt at storebroe har noen som plager han. Bra han har enn tøff mamma som tar tak❤
Det skjønner jeg godt. Håper dere slipper mer nåTakk![]()
Nå er vi lei feberikke minst trøtte.
Hehe, kanskje du skal ta betaling fra produsenten? For reklame ?3 venninner har kjøpt lik for de var så god
Okei da, skal slippe siden du er så søtJaaaa helt sikker