Ja, vi fikk noen timerSovnet babyen til slutt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi fikk noen timerSovnet babyen til slutt?
Jaa så kunne man vært naboerSkulle ønske det fantes sånn at det gikk an å spille sammenDet hadde vært gøy
![]()
Men dette er noe du ikke har sagt til megSims OG strikke
Hjelpes så gøy
![]()
Ååh så deiligI didOg er så opplagt i dag
Våknet blid og fornøyd før klokken
![]()
Hva er du allergisk mot?God morgen
Idag er lille sin feber BORTE![]()
Jeg derimot våkna opp med allergisk reaksjon på øyet, har den te posen under øyet![]()
Da var det greit du valgte inneDet ble inneDryppet litt da jeg sto opp så det var jo bra
![]()
3 venninner har kjøpt lik for de var så godTror jeg på
Jaaaa helt sikkerHeeelt sikker?![]()
10 sider fir megJa, det var mange innlegg å lese meg igjennom.![]()
Huff! Da skjønner jeg du lengter etter ferie. Kanskje dere kan få barnevakt en helg? Så du får henta deg inn litt?Nei det er skikkelig trasig.. Og når man har 3 barn og jobb i tillegger det ikke mye tid å ta igjen søvn på heller![]()
Æsj da så kjiptLitt så. Skikkelig dårlig natt. Først våknet jeg med munnen full gulp
JaGodt det da men viktig å tenke på kroppen nå![]()
Er en stund til 100 000Hva? Pause? Der hadde du jo akkuratda kommer jeg til å savne deg sånn igjen
Ja er i grunn detTyngre for øynene
Ja, viktig at det er etter leggetidJa det skjønner jegVi har selv en datter på 1 år så her spilles det kun på kveldstid når hun er i seng
Den såg kjempe god ut, prøve den en dagTusen takk!
Varier vel litt i forhold til modellenJa, det høres ut som en kjent sum
Greit å være giftVi syns det var tryggest å være gift. Og det var likeså greit etter jeg var igjennom en operasjon som han måtte ta styring på
JobbJaaendelig! Det har vært noen slitsomme dager
Hvordan ser dagen din ut da?![]()
Da tror jeg det hadde vært litt mer gøy ogsåJaa så kunne man vært naboer
Hihih, mye du ikke vet om meg altså![]()
Æsj da, håper dere får nøstet opp o detGod morgen.
Her har lillesøster likegodt sovet hele natta. Hele. Som i fra jeg la henne til hun vekket meg med pludring 6.30
Da drakk hun til gjengjeld så godt at nå vil hun ikke ammes i sofaen etter endt morgenstell.
Sleng på et litt høyt frustrasjonsnivå i familien i særdeleshet fordi flere tegn ved storebror tyder på at noe plager ham igjen, eller rettere sagt noen. Sms sendt lærer for at de skal prate, men jeg glemte at det er onsdag, hun har fri da, men gir beskjed til den læreren de har i dag og tar en prat med ham selv i morgen. Noe av problemet er jo også at han "glemmer" å si fra til de voksne når det skjer og "ikke husker helt" når han kommer hjem og da er det sannelig ikke så lett å ta tak i....
Onsdag. Snart skoleferie
Skal prøve å oppdatere hvordan den bleJa, viktig at det er etter leggetid
Å spendt på å høre resultatet![]()