Er jo mulig de dukker opp her også etter hvert, men i følge meldingen skulle de vært her allerede.Her er det også sol og ganske varmt, er meldt skyer utover dagen da..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo mulig de dukker opp her også etter hvert, men i følge meldingen skulle de vært her allerede.Her er det også sol og ganske varmt, er meldt skyer utover dagen da..
Jo takk skal prøve å ha en fin daghehe ja det kan du si, men er jo ting som må gjøres ofte. Avtaler med andre osv.
Og jeg er jo en sosial type så
Må ha en fin dag![]()
Her er det helt overskyet og regner, vil du bytte?God morgenØnsker alle en strålende dag.
Her skulle det vært overskyet, knapt en sky på himmelen her og solen steker allerede!
Godt det da men viktig å tenke på kroppen nåJa, er mulig, men jobber jo kun 4,5 t nå (altså 60%) Men virker som det går greit i dag![]()
Frøkna mi er veldig flink til å middag og smoothie på klærne så det blir mye klesvask her og!Gulp og bæsj er minstemann god til å få på klærne![]()
Deilig da! Sitter å slapper av, skravler litt her mens snuppa ligger på gulvet og leker litt før hun skal ha en hvilAkkurat funnet sofaen
Du da?
Det er gøyÅh fikk lyst å spille sims
Hehe, har selv jobbet i en daglivarebutikk så vet veldig godt hva du snakker omPå kiwigøy er vel en overdrivelse
Aah sims![]()
Ja det skal du være stolt av! Hadde aldri klart å gått gjennom en fødsel uten søvn i 3 dagerJepp jeg er stolt av at jeg fødte etter 3 dager uten søvn med storesøsteroppdaterer nok når den tiden blir å reise inn, men etter det blir det når han er kommet
vi får se hva kvelden eller morgen dagen bringer. Ingen forhåpninger
håper det gir seg når det blir 9-10 min mellom så kommer den en jævel akkurat da
holdt på siden 16 tiden idag xD
Ja det skjønner jegJa hvorfor ikkeJa vi må med tanke på at vi har ei på 4 år som gjerne vil ha oppmerksomhet
SåklartDet er en siden jeg følger på FB som legger ut masse forskjellig
men har linken til videoen som har link til hele oppskriften
https://www.facebook.com/buzzfeedtasty/videos/1762030247382950/
Hehe ja sånn skal det væreFrøkna mi er veldig flink til å middag og smoothie på klærne så det blir mye klesvask her og!Nå skal jeg straks få satt på en ny maskin med klær, og håper jeg ser bunden på skittentøysdunkene i kveld
![]()
Hun er snart 14 mndHehe ja sånn skal det være. Hvor gammel er frøkna de da?
![]()
Okei, håper du fikk litt søvn i dagNei, mannen er.
Jeg er på jobb
14 grader viste bilen, kan nok plusse på noen. Jeg er på vei til sykehuset i skjørt, har med meg bukse for å si det sånn.Er jo mulig de dukker opp her også etter hvert, men i følge meldingen skulle de vært her allerede.
Det hørtes godt utSnur meg rundt å sover litt til jeg![]()
TypiskOg da var feberen tilbake hos lille snuppa
Alenetid er herlig og må nytesBurde legge meg jeg også, men DETTE er jo min eneste ene og alenetid. Når alle andre sover eller i alle fall holder seg på rommene sine![]()
Sånn er det med jobb i statenAltfor tidlig! Du bor for langt unna jobben!![]()