Åh så herligKrysser fingre for helgen da
Minsten blir 4 år!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så herligKrysser fingre for helgen da
Minsten blir 4 år!!
Var det da, kanskje du må jobbe mindre rett og slett!Nei det er sant! Bedre i dag men får se hva som skjer når jeg kommer på jobb![]()
Å kjære deg <3 Lykke til i dagSå var jeg oppe og ser god morgen Norge. Skal levere MJ i barnehagen etterhvert, også inn på sykehuset, håper de enten gir meg jern eller at vi legger en slagplan, nå er jeg lei. Og i uke 37 i dag..
Godt det ikke er store forskjeller daHan har egentlig alltid sovet liten siden dag 1
Ja, er mulig, men jobber jo kun 4,5 t nå (altså 60%) Men virker som det går greit i dagVar det da, kanskje du må jobbe mindre rett og slett!![]()
Uff daLigge å slappe av litt jeggrusom hodepine... Snakkes senere
![]()
Håper du får god hjelp.Så var jeg oppe og ser god morgen Norge. Skal levere MJ i barnehagen etterhvert, også inn på sykehuset, håper de enten gir meg jern eller at vi legger en slagplan, nå er jeg lei. Og i uke 37 i dag..
Pleier du å ha muskel problemer?
Godt mannen tok han mye av natta så du fikk sove da![]()

Håper dere fikk medisin daJeg stupte i seng når jeg kom hjem i natt så fikk ikke oppdatert, og hittil i dag har alt bare gått i ett.
Lille U har ekstrem trøske/sopp i hele munnen
Hvordan er været?Ja blir det![]()
Så spennende . Lykke tilGod morgen. Da skal vi straks avgårde på besøksdag i barnehagen mini skal begynne i til høsten
. Blir spennende
![]()
Fikk detHåper dere fikk medisin da
Her er det også sol og ganske varmt, er meldt skyer utover dagen da..God morgenØnsker alle en strålende dag.
Her skulle det vært overskyet, knapt en sky på himmelen her og solen steker allerede!
Tusen takkÅ kjære deg <3 Lykke til i dag![]()
Takk, det håper jeg også.Håper du får god hjelp.
Er du hjemme med U?Jeg stupte i seng når jeg kom hjem i natt så fikk ikke oppdatert, og hittil i dag har alt bare gått i ett.
Lille U har ekstrem trøske/sopp i hele munnen
Da håper jeg det bedrer segFikk det![]()
Nei, mannen er.Er du hjemme med U?
God bedring, håper det går raskt over![]()