Kjipt værBle det her og, sannsynlighet for regn i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjipt værBle det her og, sannsynlighet for regn i morgen![]()
Det er jo ikke ille heldigvisNei var bare batteriet som måtte byttes så kan ikke bli for galt![]()
Tror jeg påDen er veldig digg
Krysser fingre for helgen daHer er heller ikke meldt så pent i morgen. Overskyet, men ikke regn da. 22grader så sikkert lommert!!
Meldt strålende til helgen igjen
Heeelt sikker?Nei takk kjære![]()
Ja, det var mange innlegg å lese meg igjennom.Ble i grunn mer liv etter jeg la meg ser det ut som![]()
Fornøyd med kurset?God kveldher har jg nettopp kommer hjem
![]()
Litt så. Skikkelig dårlig natt. Først våknet jeg med munnen full gulpFikk du sovet litt?
Også satt jeg sammen vippestol til bebis også monterte 16åringen tripp trapp stolenhihi du er nå søt![]()
Aldri gøy når de er borte neiTja, ikke gøy at han er borteog mye jobb for han.. men bra betalt
![]()
Hva? Pause? Der hadde du jo akkuratHar egentlig sagt jeg skal ta pause på 100.000
Tyngre for øyneneJa det er noe Annet
Ja, det høres ut som en kjent sumRundt tusen lappen ca tror jeg
Vi syns det var tryggest å være gift. Og det var likeså greit etter jeg var igjennom en operasjon som han måtte ta styring påÅ ja stemmer det ja
Nei det endrer seg jo stadigI grunn, var vant til sovebaby i 4 mnd. Men har vel ikke lov til å klage![]()
Spent på oppdatering fra degStoppet å ta tiden og tar den heller om en times tid om det er noe enda. 6-9 min 1 min varighet ca så får segikk med disse smertene 2 1/2 døgn med N
Neida, bøkene iallefall de engelske er jo billigere enn å kjøpe de i butikk1300 kroner var ikke såå ille for paperwhite
Høres ut som du tok det rette valget da jaHehe, ja det var noen smådråper da jeg sto opp så var glad for det valget![]()
Så kjedelig å venteJeg skjønner meg ikke på denne legevakten.
Det er over en halv time siden de som var før oss gikk og vi har enda ikke fått komme inn