Klær

Mamma456

Andre møte med forumet
Hei!

Har noen noe forslag på steder der man kan handle gode myke, ikke alt for dyre gravidklær?

Akkurat nå har jeg gått opp så mye at selvtilliten er så langt nede. Skulle så gjerne hatt noen klær å føle meg vel i de siste ukene.. Lenge siden jeg har følt meg fin nå...

H&M har veeldig deilige mammaklær, særlig kjoler og bukser, og det er de billigste jeg har sett også :) Ellos og Laredoute har også mye fint, men der har jeg bare handlet på tilbud, for mammaklærne er litt dyrere der :/

Har ikke sett deg, men du er superfin akkurat som du er <3 Håper nye klær kan få deg til å føle deg fresh igjen <3

H&M har mye bra. Jeg har kjøpt meg en lang kjole(ikke mamma avd) i 4 farger. Utrolig deilig og behagelig og gå i nå i varmen. Fin er den og. Har gått opp snart 20kg nå, men disse kjolene har jeg faktisk i str.S og jeg må opp i M -L på mamma avd. Jeg drar midjestrikken opp under puppene så sitter den perfekt til magen :happy:

http://www.hm.com/no/product/27458?article=27458-K#article=27458-A

Ser den er på salg i nettbutikken;)

Jeg sverger til sånne lange bomullskjoler nå (ikke mammaklær).. De selges i de fleste butikker (H&m, vero moda, bikbok) og koster mellom 100 og 200:) de er så stretchy at man får god plass til magen, og er det litt kaldt en dag tar jeg strømpebukse under og en kardigan! Kjempebehagelig, billig, og stilig :)

Jeg sverger til sånne lange bomullskjoler nå (ikke mammaklær).. De selges i de fleste butikker (H&m, vero moda, bikbok) og koster mellom 100 og 200:) de er så stretchy at man får god plass til magen, og er det litt kaldt en dag tar jeg strømpebukse under og en kardigan! Kjempebehagelig, billig, og stilig :)
ImageUploadedByBV Forum1465942989.049701.jpg
ALA sånne her :)

H&M har mye bra. Jeg har kjøpt meg en lang kjole(ikke mamma avd) i 4 farger. Utrolig deilig og behagelig og gå i nå i varmen. Fin er den og. Har gått opp snart 20kg nå, men disse kjolene har jeg faktisk i str.S og jeg må opp i M -L på mamma avd. Jeg drar midjestrikken opp under puppene så sitter den perfekt til magen :happy:

http://www.hm.com/no/product/27458?article=27458-K#article=27458-A

Ser den er på salg i nettbutikken;)
Men, sikkert teit spsm, irriterer meg når bh'en viser og nå er stroppene ekstra breie:( Noen tips?

Mammaklær er generelt dyre synes jeg, men noen salgskupp kan man komme over. Jeg har kjøpt mye fint og billig på H&M. Ellers er det av og til salg på Jollyroom (kjøpt ammegensere og mammabadedrakt nylig), Babyshop, Ellos, Zalando :)

Jeg bruker de lange toppene med bryterrygg fra Cubus så og si hver dag <3 Elsker de både som gravid (Xl) og ellers :) Kan trekke de langt ned om man ønsker også er de myke og tøyelige samtidig som de former seg fint rundt kroppen.

Her jeg bor er det så og si kun HM som har klær til gravide og jeg tror jeg skal klare meg med det jeg har frem til termin nå.

Badedrakt for gravide kjøpte jeg på svømmehallen :)

Men, sikkert teit spsm, irriterer meg når bh'en viser og nå er stroppene ekstra breie:( Noen tips?

Jeg skjønner deg godt, ikke så fint med synlige stropper! Jeg går faktisk uten bh i disse kjolene, bruker da sånne gele pads fra victorias secret for å skjule dette.:happy:De viser ikke gjennom klær, har sikkert no lignende på hm,cubus etc.. Skjønner dersom det ikke går uten bh, men da hadde jeg nokk funnet en bh type uten stropper, er jo veldig stort utvalg nå.

Jeg skjønner deg godt, ikke så fint med synlige stropper! Jeg går faktisk uten bh i disse kjolene, bruker da sånne gele pads fra victorias secret for å skjule dette.:happy:De viser ikke gjennom klær, har sikkert no lignende på hm,cubus etc.. Skjønner dersom det ikke går uten bh, men da hadde jeg nokk funnet en bh type uten stropper, er jo veldig stort utvalg nå.
Hm...får se...gikk fra C til F ila de 3 første mnd:o så stoppa det der, men...stroppene blir så giga når en går over C:p

Back
Topp