På kiwiGøy? Hva jobber du mer?Slapper av, skal snart gå å henge opp litt klær, sette på en ny maskin med klær også skal jeg slappe av med å spille Sims 4 etterpå
![]()
Aah sims
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På kiwiGøy? Hva jobber du mer?Slapper av, skal snart gå å henge opp litt klær, sette på en ny maskin med klær også skal jeg slappe av med å spille Sims 4 etterpå
![]()
Deilig å komme seg hjem igjen?Hjemme fra jobb
Bare p legge seg igjenJeppBegynner å bli trøtt igjen også
Så var nok litt mangel der ja
![]()
Blir spennende å se... håper du går raskt over i aktiv fødselTror dette er latensfasen. Får se hva som skjer nærmeste dagene
God natt... blir nok samme her straksGod natt
UteKlesvaske står for turSkal henges opp... Inne eller ute tro?
Hva skjer?Da var det på vei til legevakten med U
Men sliten nåDet er bra
Hadde ei grei vakt jegHåper du har en flott vakt![]()
Det er spennendeÅååååå gleder meg sånn til det er min tur til, og være i gang. Kribbler i magen av å lese dette. Husker tilbake til spenningen når jeg merket at jeg var i gang når jeg leser dine innlegg![]()
![]()
Sov godtGod natt... blir nok samme her straks
Ut fra tegne virker det sånn, men slik kan man gå en stund før det skjer noe :OBlir spennende å se... håper du går raskt over i aktiv fødsel![]()
Det er spennendemen denne latensfasen er aldri god
![]()
Sove godtDa skal jeg finne sengen også. God natt damer![]()
Det er detJa greit å få kjøpt på salg
NattaDa skal jeg finne sengen også. God natt damer![]()
Jobber på kiwiHva du jobber med da?![]()
Hehee. Jeg pleier p glemme selv at jeg er blitt 25. Sier stadig vekk 23Ja..blir bare litt oppgitt over meg selv av og til
Ja, men er lov å håpeUt fra tegne virker det sånn, men slik kan man gå en stund før det skjer noe :O