Pappa kjente spark

Klaramari

Glad i forumet
jeg har lenge venter på at min mann skal kjenne spark, ropt flere ganger "kom kom" og plaster hånda hans, og sett håpefullt på han da hun sparket men ikke før idag kjente han også endelig! Var nok mest stas for meg :p Han ble litt skuffet det var bare et dult, han hadde forventet tydelig spark men synes det var koselig!
Er i uke 20+3.
Flere fedre som kjenner spark/dult? :)

jeg har lenge venter på at min mann skal kjenne spark, ropt flere ganger "kom kom" og plaster hånda hans, og sett håpefullt på han da hun sparket men ikke før idag kjente han også endelig! Var nok mest stas for meg :p Han ble litt skuffet det var bare et dult, han hadde forventet tydelig spark men synes det var koselig!
Er i uke 20+3.
Flere fedre som kjenner spark/dult? :)

Så koselig!!
Her kjente pappaen spark 20+0. Stas!:)

Her kjente vell far spark i uke 21 :) Alltid når jeg roper på han at det er mye liv og hun sparker masse, så roer hun seg med en gang han legger hånden på magen :) :p

Han kjente alkuratt nå, bare så vidt det var da :p blir stas når det blir enda tydligere :D er 19+4 :)

Her har både storebror og pappaen kjent og sett spark i 2-3 uker :D Vært VELDIG tydelig de siste 2 ukene nå :) Er 22 uker i morgen

Jeg kjente første gang utenpå 19+4, far kjente 21+0 :)
Her er det også sånn at det spreller masse, men når han skal kjenne slutter den å sparke ;) har kjent flere ganger etter første gangen da, straks 25 uker :)

Her har også pappa kjent spark noen ganger, men han er ikke alltid tålmodig nok :p

Her kjente han første spark rundt uke 18 :happy: i dag sparket den masse når han kjente. Dultet og dyttet i ett sett :joyful: men merker jo ofte at med en gang han legger hånden på så roer babyen seg...derfor legger jeg av og til hånden på med vilje for å få en liten pause fra sparkene :p her er det full turning døgnet rundt.

Her har han ikke kjent noe enda, men han har ikke tatt seg tid til og kjenne heller. Vi har ikke noen ordentlig sofa, bare stoler på en måte , så vi er liksom så langt fra hverandre når vi sitter i stua...
Men jeg har kjent en 2-3 ggr utapå magen nå :) syns baby er skikkelig rørlig, men det er lite å kjenne på magen allikevel....

Ja han har kjent men han er ofte ikke her når lillebror er aktiv så har ikke blitt mange ganger men han lyser opp når han kjenner lillebror da ❤

Han har kjent et spark for et par dager siden, er 20+5 i dag. Det er ikke så mange av sparkene som kjennes på magen, og det er ikke så ofte han holder på lenge nok til at pappaen rekker å kjenne. Men han her roer seg også ofte når det kommer en hånd på magen. Pappaen er ikke helt tålmodig nok heller ;)
Jeg har faktisk kunnet se sparkene på utsiden noen ganger nå, og det er jo gøy også :)

Her kjente pappaen spark når jeg var 16+6 (ifølge ultralydtermin, 18+0 ifølge meg selv) :)
I dag er jeg 21+2 (22+3) og det går tydelig an å se sparkene på utsiden :)

Her har han kjent det siden uke 20. Men det var ekstra koselig da jeg kom hjem i natt (1-2 tiden) etter masse forsinkelser og en helg i London, og han la hånden på magen og fikk et skikkelig spark tilbake ;-)

Nei ikke kjent noe ennå. er 21+0 i dag.
Men i går da han kom ned på soverommet og begynte å snakke, så begynte det å hoppe inni der. Det synes han var stas :)

Jeg ble veldig overasket over at min mann kjente spark så tidlig som han gjorde. I det hele tatt meg selv. har morkaken liggende foran ¨har hørt at de fleste som har det ikke kjenner noe før i uke 22. Her kjente jeg det selv i uke 19 og mannen bare en uke senere ;O

Jeg ble veldig overasket over at min mann kjente spark så tidlig som han gjorde. I det hele tatt meg selv. har morkaken liggende foran ¨har hørt at de fleste som har det ikke kjenner noe før i uke 22. Her kjente jeg det selv i uke 19 og mannen bare en uke senere ;O

Jeg har også morkaka foran, og det er først den siste uka jeg har kjent masse. Kjenner det av og til utapå, også gjennom morkaka idag, men det er ikke så ofte da. Er 21+0 idag.

Nå så nettopp samboer to spark utvendig på magen! Så det for første gang selv i går, så det her er skikkelig stas :D

Back
Topp