Juni - skravletråden

Er du tullerusk? Jeg har fortsatt 213 masker på pinnen....
Til helgen ;) har fremdeles litt over en og halv fot igjen ;) blir jo aldri ferdig :D

Jepp er noe som skjer det er det :) vet ikke :O må først komme i aktive fasen. De har blitt vondere, men jeg klarer å prate gjennom de og de kommer uregelmessig så vi får se. Enten tar det seg opp eller dabber av :)
Du har vært så snill og jeg er så kjempeglad for at vi fikk kontakt her inne :D ❤️ blir helt rørt over hvor snill du er mot meg ❤️ gir lyd fra meg snuppa mi :) ❤️
Ferdig med klesvasken nå :) Ja blir spennende å se i morgen evt :) Om det har skjedd noe mer :) Skal gå å legge meg igjen nå ;) Før smertene i ryggen kommer krypende ;)

Å det er så lite <3 Utrolig takknemlig og glad for det jeg også <3 Blir så glad når jeg kan gjøre andre glad :D Føler jo at vi har vært gjennom en del like ting :) Så er litt godt å ha noen andre å snakke md <3 :D Gjør det su snuppa mi <3 Blir nok litt til før jeg går til sengs, men da siser jeg ifra ;)

Til helgen ;) har fremdeles litt over en og halv fot igjen ;) blir jo aldri ferdig :D

JEg har holdt på siden begynnelsen av april med første halvpart, så tar jeg vel ikke andre halvpart på ei uke... men kalrt, jeg har ikke strikket EFFEKTIVT siden begynnelsen av april. Men jeg strikker ikke effektivt i juni heller...

Back
Topp