Så herligTusen takk. Vi har vært gift i 2 år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herligTusen takk. Vi har vært gift i 2 år
Vi kjøpte på netthande lenTenkte å kjøpe den de har på møbelringen. Var den vi hadde tidligere og var veldig fornøyd. Må ha myggnetting..hater mygg og knott
Litt liv nåSer det dårlig ut?
Kos dere på festda stikker vi på grillfest
tror jm har trigget noe for jeg har tak i magen, men de kommer mellom 7-5 min og varer 1 min - 1 min og 15 sekunder. hadde lang latensfase med N så håper jeg slipper dette denne gangenhar 2 cm åpning og 2 cm mormunn. takene startet for en times tid siden
Ja... bare å vente til han er ferdig.Ja blir ofte kaos når man driver med tak![]()
Huff husker det var tøft når snuppa her sluttet å sove på dagtid, for man blir jo nesten avhengig av all den søvnen man kan fåJeg var bortskjemt med en sovebaby i fire mnd. De to siste, vel, ingen hel natt og ho sover lite på dagtid også
Godt å få det bortFlink du er til å selge unna![]()
Syk mann (det er jo en krise i seg selv), fikk ikke bilen før 16:00 og svigermor på besøk midt i alt rotetHaha, typisk at det blir sånnhva har skjedd?
Hva sier værmeldingen.. her kunne den hunget uteKlesvaske står for turSkal henges opp... Inne eller ute tro?
Ah. Enda litt til gullguttenKnebukser til meg
Litt klær til kb
He he jeg ogsåLyst til å shoppe hele tiden jeg![]()
Men du legger deg tidligJeg var på vei i seng![]()
Var så mye å gjøreHvorfor ikke?![]()
For en fantastisk mann du har!Da har mannen, som har vært oppe mesteparten av natt til idag for å passe på den syke poden, gått å lagt seg med begge ungene. Han har vært en helt som har passet på meg som fikk ekstremt med kink i nakken å ikke ha klart å gjort noe idag, i tillegg til å passe på begge ungene som heller ikke har hatt det noe godt, uten å egentlig hatt overskudd til noe som helst.
Jeg blir stadig overrasket over hvor mye han er villig til å pushe seg selv for å ta vare på oss![]()
Litt hjelper det daKan ikke love å bidra med så mye, men litt skal jeg da får til
Hva skjer?Da var det på vei til legevakten med U
Litt er bedre enn ikkenoeSaktemen jeg får til en runde innimellom
![]()
Hørtes deilig utNyter sola fra henge stolen![]()
Takk søte duGrattis med salg![]()