Fornøyd med den prisen ja600 var jo et kupp vil jeg si![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fornøyd med den prisen ja600 var jo et kupp vil jeg si![]()
Jeg er sånn som liker fødsel privat, men oppdaterer selvfølgelig når han kommerJa.. blir spennende. Du får oppdatere oss etterhvert eller når ting har skjeddmen ikke tvang
![]()
Haha... har vel gjort nok vasking i dag.He he ikke i det hele tatt![]()
Skal kjøpe meg.. men venter på at snekkeren skal bli ferdig. Og vi har malt huset... vil jo ikke at det skal komme maling på detDet har vi ikke lenger
Ja det er enda godt det går an å lege det ifra degJeg er helt lik, hekta i en periode også dabber det av å går en god stund kanskje måneder før jeg spiller igjen
Godt med gryterett, tror vi skal ha noe sånn i morgen faktisk![]()
Alt bra. Er på jobbHehe
Bra hos dere?
Snart legge kb så se kampHaha... har vel gjort nok vasking i dag.skal gjøre i kveld da?
Du trengte visst den søvnen daGod ettermiddagSer at det "straffer" seg å våkne alt for tidlig
Sovnet rett etter jeg kom hjem fra jobb kl 14 og våknet nå
Jaja, nå er det middagen som står for tur
Hva har dere bedrevet ettermiddagen med?
![]()
Hvilken skal du ha?Skal kjøpe meg.. men venter på at snekkeren skal bli ferdig. Og vi har malt huset... vil jo ikke at det skal komme maling på det![]()
Kanskje det skjer noe nå dada stikker vi på grillfest
tror jm har trigget noe for jeg har tak i magen, men de kommer mellom 7-5 min og varer 1 min - 1 min og 15 sekunder. hadde lang latensfase med N så håper jeg slipper dette denne gangenhar 2 cm åpning og 2 cm mormunn. takene startet for en times tid siden
Jobb her. Enn der?Hva skjer da folkens?![]()
Samme her. Bare oppdater når du har kommet deg på hektene igjenJeg er sånn som liker fødsel privat, men oppdaterer selvfølgelig når han kommervi får bare se hva som skjer med takene mine
![]()
Han er jo glad i dere tydeligvisDa har mannen, som har vært oppe mesteparten av natt til idag for å passe på den syke poden, gått å lagt seg med begge ungene. Han har vært en helt som har passet på meg som fikk ekstremt med kink i nakken å ikke ha klart å gjort noe idag, i tillegg til å passe på begge ungene som heller ikke har hatt det noe godt, uten å egentlig hatt overskudd til noe som helst.
Jeg blir stadig overrasket over hvor mye han er villig til å pushe seg selv for å ta vare på oss![]()
Blir aldri helt tomtJeg har også 3 maskiner før det er tomt, men så fylles det så fort opp igjen så tviler på at det blir helt tomt denne gangenSkal henge opp en maskin med klær nå og sette på en ny
![]()
Hørtes fantastisk utNyter sola fra henge stolen![]()
Ja må nesten detDu får måle
Hvor fikk du kjøpt den?Fornøyd med den prisen ja
Skulle strikke... men kan vel ligge en stund. Fikk strikket litt i gårJa vi må vel det
Jada fin vakt til nåGår det greit på jobb?
Sambo liker å spille fifa og da pleier jeg også å spille littJa det er enda godt det går an å lege det ifra degEr sammen med en som er gamer
og han er helt avhenging! Men vi har regler på det
Den jeg lagde er absolutt å anbefale![]()