Juni - skravletråden

Hva skjer da folkens? :-)
Veldig lite. Har lagt minstefrøkena og sitter å ser barnetv med størsta. Skal strikke litt og legge henne... så blir jeg sikkert å se litt mer serie, strikke og skravle

Da har mannen, som har vært oppe mesteparten av natt til idag for å passe på den syke poden, gått å lagt seg med begge ungene. Han har vært en helt som har passet på meg som fikk ekstremt med kink i nakken å ikke ha klart å gjort noe idag, i tillegg til å passe på begge ungene som heller ikke har hatt det noe godt, uten å egentlig hatt overskudd til noe som helst.
Jeg blir stadig overrasket over hvor mye han er villig til å pushe seg selv for å ta vare på oss :Heartred
Så herlig :) håper alle blir bedre snart.

Veldig lettvindt. Også jeg som liker å lese på engelsk syns det er genialt. Da jeg kjøpte min var det veldig dårlig utvalg av norske bøker. Men det er jo over 7 år siden
Er de ikke ganske dyre de kindle brettene da?

Jenta mi spurte hvor gammel jeg er... kunne fortelle henne at jeg blir 28 i høst :) mannen kikket rart på meg... må du ikke lyve for ungen sier han... du blir jo 29... haha... :D bursdagen i fjor har godt fra meg :) måtte telle... og unnskylde meg for jenta å si.. mamma blir 29 år :)
Hihi ikke lett og følge med bestandig:p

Bare være hjemme. Håper på en time i sola hvis jeg får lillemor til å sove i vogna uten at den er i fart. Soving er visst oppskrytt om dagen (og natten )
Føler med det på den sovinga!

Back
Topp