Kylling og salatHyggelig, hva står på menyen i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kylling og salatHyggelig, hva står på menyen i dag?
Veldig lite. Har lagt minstefrøkena og sitter å ser barnetv med størsta. Skal strikke litt og legge henne... så blir jeg sikkert å se litt mer serie, strikke og skravleHva skjer da folkens?![]()
Det hørtest deilig ut. Hvordan ser den ut?Nyter sola fra henge stolen![]()
Så herligDa har mannen, som har vært oppe mesteparten av natt til idag for å passe på den syke poden, gått å lagt seg med begge ungene. Han har vært en helt som har passet på meg som fikk ekstremt med kink i nakken å ikke ha klart å gjort noe idag, i tillegg til å passe på begge ungene som heller ikke har hatt det noe godt, uten å egentlig hatt overskudd til noe som helst.
Jeg blir stadig overrasket over hvor mye han er villig til å pushe seg selv for å ta vare på oss![]()
Prøver så godt jeg kanDu er nå morsom![]()
Skal den feires?Tuset takk![]()
Jeg har prøvd å legge inn mønster her og der. Men ender med at jeg ikke synes det blir noe bra likevelHva hindrer deg?
Sånn blir det velEt av stedene![]()
Er de ikke ganske dyre de kindle brettene da?Veldig lettvindt. Også jeg som liker å lese på engelsk syns det er genialt. Da jeg kjøpte min var det veldig dårlig utvalg av norske bøker. Men det er jo over 7 år siden
Hehe, ja jeg har blitt helt hekta selvSamboeren min er hekta på tastyså godt ut da
si fra åssen det smaker
Hehe, vet ikke om det er appen som klikker eller om det er tråløse nettet mitt, men får alt dobbeltIvrig .... i kveld![]()
Hihi ikke lett og følge med bestandigJenta mi spurte hvor gammel jeg er... kunne fortelle henne at jeg blir 28 i høstmannen kikket rart på meg... må du ikke lyve for ungen sier han... du blir jo 29... haha...
bursdagen i fjor har godt fra meg
måtte telle... og unnskylde meg for jenta å si.. mamma blir 29 år
![]()
Ah veldig mye?Nei det går ikke
Føler med det på den sovinga!Bare være hjemme. Håper på en time i sola hvis jeg får lillemor til å sove i vogna uten at den er i fart. Soving er visst oppskrytt om dagen (og natten )
Så gøy daSkal helgetur til Sverige![]()
Det var nyydeligDet kan bli godt det også![]()
Å, herligNyter sola fra henge stolen![]()
Joda, gøy for henne p klatre på mammaenKjekt det men det har ikke min tid til mer