Juni - skravletråden

God ettermiddag :) Ser at det "straffer" seg å våkne alt for tidlig:( Sovnet rett etter jeg kom hjem fra jobb kl 14 og våknet nå :o Jaja, nå er det middagen som står for tur ;) Hva har dere bedrevet ettermiddagen med? :)
Hoho den der har jeg også gjort ett par ganger :)
Jeg har nettopp spist middag, lille har spist grøt :)

Tror jeg skal ta litt husarbeid idag :p litt over 2 timer til vi skal bort. Så da starter jeg med litt husarbeid straks og slapper av en time før vi drar ut :)
Nå lurer jeg på hvor mye husarbeid du har igjen kjære deg:p Pass på kroppen nå :)❤️ Kos deg i kveld;) Då snakkes vi :D

da stikker vi på grillfest :D

tror jm har trigget noe for jeg har tak i magen, men de kommer mellom 7-5 min og varer 1 min - 1 min og 15 sekunder. hadde lang latensfase med N så håper jeg slipper dette denne gangen :) har 2 cm åpning og 2 cm mormunn. takene startet for en times tid siden
Så spennende... du skal se grillmaten i tillegg gjør susen og i morgen kommer lille :)

Da har mannen, som har vært oppe mesteparten av natt til idag for å passe på den syke poden, gått å lagt seg med begge ungene. Han har vært en helt som har passet på meg som fikk ekstremt med kink i nakken å ikke ha klart å gjort noe idag, i tillegg til å passe på begge ungene som heller ikke har hatt det noe godt, uten å egentlig hatt overskudd til noe som helst.
Jeg blir stadig overrasket over hvor mye han er villig til å pushe seg selv for å ta vare på oss :Heartred

Da har mannen, som har vært oppe mesteparten av natt til idag for å passe på den syke poden, gått å lagt seg med begge ungene. Han har vært en helt som har passet på meg som fikk ekstremt med kink i nakken å ikke ha klart å gjort noe idag, i tillegg til å passe på begge ungene som heller ikke har hatt det noe godt, uten å egentlig hatt overskudd til noe som helst.
Jeg blir stadig overrasket over hvor mye han er villig til å pushe seg selv for å ta vare på oss :Heartred
❤ veldig snill mann :)

Back
Topp