Er han ferdig såpass tidligSnart hente kb ,så må jeg på butikken å få banankasse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er han ferdig såpass tidligSnart hente kb ,så må jeg på butikken å få banankasse
Flink du er!Rensket ugress, nå siler svetten igjen..
Men godt å få tatt litt av det ugresset
Det er viktig syns jeg men positivitet til lesingDet er bra det
Slutter 11.40Er han ferdig såpass tidlig![]()
Oh yes det er detFlink du er!
Ugress er noe forferdelige greier!
Så tristMye dødsfall på hjemplassen fortiden
Bare en uke siden broren til en tidligere venninne døde
Kan vel ikke sies for mye, mange har fått en del overraskelser når de setter vanlig dose insulin og drikkerHehe, ja det har vi begynt med allerede![]()
Godt det daSlutter 11.40
Gdt med tidlig slutt en dag i ukenKan vel ikke sies for mye, mange har fått en del overraskelser når de setter vanlig dose insulin og drikker![]()
Skjønner ikke hvorfor de fins! Men føles godt når man får de vekkOh yes det er det
Ja er veldig viktigDet er viktig syns jeg men positivitet til lesing
Med båten de byggerHva slags prøvetur?![]()
Ja det er det nok. Men ellers er det vanlig tid?Gdt med tidlig slutt en dag i uken
Eneste problemet med mitt nå, er at det er fult av andre ting som ikke skal være derMener jeg så snap av det.jeg går med en stor drøm om er ordentlig et. Med benkeplass, system, vaskemaskin og tørketrommel, masse oppbevaringsplass og bare et koselig sted å være
![]()
Er det meldt dårlig vær fra nå av?God morgen
Gutta har dratt på skole og jobb
Jeg skal nyte siste dagen med sol
Jeg er så sjalu. Jeg ønsker meg nyHar kindle paperwhite
Det var tidligSlutter 11.40
Åh, jeg vil ha mineJippi feriepenger har kommet inn på konto
Så flink du erRensket ugress, nå siler svetten igjen..
Men godt å få tatt litt av det ugresset
EI jeg gikk på skolen med havnet på sykehuset for at hun ikke tok ansvar for diabetes sin under festligheterKan vel ikke sies for mye, mange har fått en del overraskelser når de setter vanlig dose insulin og drikker![]()