Prøvesvar

Mimiventerpåstorken

Forelsket i forumet
Hei dere! :)
Jeg har tatt en del hormonprøver på rekvisisjon fra offentlig gyn og sambo har tatt sædprøve. Siden ting tar så utrolig lang tid i det offentlige er vi innstilt på å gå for privat ivf dersom jeg fortsatt ikke er blitt gravid over ferien. Det jeg lurer på er om man kan få offentlig gyn til å oversende prøveresultatene, enten til oss eller til privat klinikk? Eller er det vanlig å ta mye prøver?

Hei dere! :)
Jeg har tatt en del hormonprøver på rekvisisjon fra offentlig gyn og sambo har tatt sædprøve. Siden ting tar så utrolig lang tid i det offentlige er vi innstilt på å gå for privat ivf dersom jeg fortsatt ikke er blitt gravid over ferien. Det jeg lurer på er om man kan få offentlig gyn til å oversende prøveresultatene, enten til oss eller til privat klinikk? Eller er det vanlig å ta mye prøver?
De kan oversende til dere:) bare å ringe og si du vil ha det. Pluss evt utskrift av journal

Vi oversendte/tok bare med prøvesvar på Riksen/Ullevål (offentlig) og Fertilitetssenteret (privat) i alle fall. På sistnevnte tok de noen flere prøver fordi det var noe som ikke var tatt, men de tok ingen på nytt av de vi allerede hadde tatt. :)

Back
Topp