Er veldig fornøyd. Lurer på om kb skal få en også faktisk.Fornøyd? Kunne tenkt meg kindle. Er det kun bøker på engelsk eller norsk og?
Er begge deler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er veldig fornøyd. Lurer på om kb skal få en også faktisk.Fornøyd? Kunne tenkt meg kindle. Er det kun bøker på engelsk eller norsk og?
Hehe er son med små barnKan vel alltids bli bedre![]()
Enn prisene på bøker da?Er veldig fornøyd. Lurer på om kb skal få en også faktisk.
Er begge deler
Det skal jeg gjøreNyt dagen så mye du kan![]()
Får sove godt når barna blir voksne :+Hehe er son med små barn![]()
Ja det er sant, skal lese gjennom reglene nu! En gang til for sikkerhetskyldHe he du blir ikke kastet ut men kan risikere advarsel![]()
Æsj så kjedelig daHer regner det:/
Ja, tenker jo ikke over det når jeg ligger våken og leser igjennomHihi går nok helt fint. Visste ikke om det selv da jeg begynte å skravle herav og til skjer det enda at jeg får for mange. I ren glemsel
Det gjør vi men da bekymrer vi oss for barnebarna xDFår sove godt når barna blir voksne :+
Men bare å strikke glattstrikk blir kjedelig i lengden.Men tidskrevende føler jeg med alle flettingene og mønsteret
Gitt opp sommerværetÆsj så kjedelig da
Hehe er fort gjortJa, tenker jo ikke over det når jeg ligger våken og leser igjennomog at det bare var meg her :/
Haha det er santDet gjør vi men da bekymrer vi oss for barnebarna xD
Ha en flott dagDa må jeg gå ut herifraJobben kaller
Så titter innom om 4,5 t igjen.
Ha en fin Tirsdag alle sammen![]()
Eller at barna våre får lite søvnHaha det er sant![]()
Jo det er sant. Har nettopp strikket 26 cm ensfarget glattstrikk på buksedress. Kjedelig ;pMen bare å strikke glattstrikk blir kjedelig i lengden.
Er derfor det blått ble mønster på buksen
Noe er det alltid å tenke påEller at barna våre får lite søvn![]()
Ja er nok detNoe er det alltid å tenke på![]()
Feberen er nede på 37 nåJa håper det jeg å![]()
Å var det tidlig? StakkarsSatser på at den gir resultat og har effekt
God bedring til snuppa
Blir bare hjemme i dag dere da?