Juni - skravletråden

Hva skal du kjøpe da?:)
Aner virkelig ikke! Noe uten alkohol til noen som har absolutt alt, hudpleieprodukter har hun, fotfiler osv hun kanskje hadde hatt bruk for er uaktuelt pga diabetes og er lite sosial :p

Sjønner meg ikke på verken app eller pc nå... appen gir ikke varslene og pc er 40 min bak på varslene
Sånt er irriterende! Bryr meg mest når jeg er inne her for greit å vite om det er noen som skravler her så man ikke blir beskylt for spam!

Var godt du sa det. Hodet mitt tenkte slikt du gjorde først på fellingen. Men må jo strengt talt felle en mer enn man øker :p

Ja, man må nemlig felle en mer enn man øker dersom man reelt skal felle en.

Det ble en merkelig form på det teppet, jeg gadd ikke rekke opp 20 pinner....

Litt panikk nå.
Var i butikken og bankkortet mitt var brått borte.
Sist jeg hadde det av i en annen butikk full av folk med slike selvbeteningskasser.
Når jeg var ferdig var guttene ganske utålmodige og jeg tror jeg kan ha glemt det igjen i automaten..

Heldigvis så har det ikke vært noen aktivitet på kontoen, så jeg har fått det sperret og bestilt nytt
Huff godt det ikke har hvert noe aktivitet på den da! Fort gjort at slikt skjer!

Sånt er irriterende! Bryr meg mest når jeg er inne her for greit å vite om det er noen som skravler her så man ikke blir beskylt for spam!
Har varsler når noen qouter meg.. er jo kjekt å kunne svare.. hvis ikke må jeg jo øese meg gjennom 1000 innlegg hver gang nesten og det tar mye tid i lesing. Vil jo ikke at noen skal føle at jeg ignorerer dem :/ prøver jo ikke være overlegen :)

Back
Topp