Stilig!Siden alle dere andre viser frem det dere lager så kan vel jeg også
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stilig!Siden alle dere andre viser frem det dere lager så kan vel jeg også
![]()
Ved tanke på at feriepengene kommer inn i morgen tidlig tar jeg ikke sjansen på å vente til i morgen med å spørre der.Såppas ja. Mannen i huset mistet kortet en gang. Fikk det tilbake på butikken. Det lå der i en uke før han hadde savnet det![]()
Takk! Jeg anser deg som strikkeguru, bare så du vet det.Bare å spørre![]()
For ei tøff bukse![]()
Blir enda bedre når jeg får sydd på tenner og øyneStilig!
Skjønner det da ja.Ved tanke på at feriepengene kommer inn i morgen tidlig tar jeg ikke sjansen på å vente til i morgen med å spørre der.
Har noen tatt det kan jeg miste veldig mange penger
Jeg vil også strikke
Mannen har sikkert starta vaskemaskinen 5 ganger ila våre 10 år sammenHihi. Her så vil han ikke vaske
Det blir hun nok.Takk, jeg håper mottakeren (eller mamma'n til mottakeren) også liker det. (babyen selv bryr seg vel ikke så veldig om fargevalg)
Hun ønsket det blått.
Siden alle dere andre viser frem det dere lager så kan vel jeg også
![]()
Ok, tusen takk.
Da får jeg bare undersøke litt selv
Jeg tror jeg blir veldig fornøyd med den, jaDen blir stilig!!
Aah. Men hva med hullet som blir av kastet?
Snakket litt med mannen som akkurat kom hjem fra jobb og skal på prøvetur i morgenPlutselig forsvant alle liksom?!![]()
Heldig daLitt panikk nå.
Var i butikken og bankkortet mitt var brått borte.
Sist jeg hadde det av i en annen butikk full av folk med slike selvbeteningskasser.
Når jeg var ferdig var guttene ganske utålmodige og jeg tror jeg kan ha glemt det igjen i automaten..
Heldigvis så har det ikke vært noen aktivitet på kontoen, så jeg har fått det sperret og bestilt nytt
Hihi søte du altsåTakk! Jeg anser deg som strikkeguru, bare så du vet det.
Må få dreisen på sånne maskesting så jeg og kan lage sånn bukseBlir enda bedre når jeg får sydd på tenner og øyne![]()
Hehe. Jeg sorterer alt men tvinger han i ny og ne å gå ned å sette vasken på iallefallMannen har sikkert starta vaskemaskinen 5 ganger ila våre 10 år sammen![]()
Det har du all grunn til. FlinkMå klappe meg selv på skuldra etter den dagen her. En gutt med trass, en baby med økedøgn, bil som ikke starter (den står nå i barnehagen) og mannen er på jobb![]()
Aaah. det må bli fint jaDet bir en hullkant rundt teppet![]()