Juni - skravletråden

Helt overkommelig. Et hespe på 100 gram koster vel i underkant av en femtilapp også er det 35-40 kr i porto avhengig av hvor mye du kjøper.

Fritt etter hodet. Mye forskjellig fint garn der
Når kjenner jeg ikke prisene så godt i butikken, men er det mye billigere?

Litt panikk nå.
Var i butikken og bankkortet mitt var brått borte.
Sist jeg hadde det av i en annen butikk full av folk med slike selvbeteningskasser.
Når jeg var ferdig var guttene ganske utålmodige og jeg tror jeg kan ha glemt det igjen i automaten..

Heldigvis så har det ikke vært noen aktivitet på kontoen, så jeg har fått det sperret og bestilt nytt
Ånei :O godt du fikk det sperret

Litt panikk nå.
Var i butikken og bankkortet mitt var brått borte.
Sist jeg hadde det av i en annen butikk full av folk med slike selvbeteningskasser.
Når jeg var ferdig var guttene ganske utålmodige og jeg tror jeg kan ha glemt det igjen i automaten..

Heldigvis så har det ikke vært noen aktivitet på kontoen, så jeg har fått det sperret og bestilt nytt
Skjønner panikken. Har opplevd det 2 ganger selv. Godt du fikk sperret det da:)

Når kjenner jeg ikke prisene så godt i butikken, men er det mye billigere?

Denne typen garn har jeg bare kjøpt hos nøstrbarn, som tar hundrelappen for tilsvarende. Annet garn mot andre butikker er jeg mer usikker på. Det er i hovedsak dette garnet jeg kjøper der. Og stadig slenger det seg med sokkegarn selv om jeg ikke har fullført mer enn et par sokker og de var str nyfødt.

Denne typen garn har jeg bare kjøpt hos nøstrbarn, som tar hundrelappen for tilsvarende. Annet garn mot andre butikker er jeg mer usikker på. Det er i hovedsak dette garnet jeg kjøper der. Og stadig slenger det seg med sokkegarn selv om jeg ikke har fullført mer enn et par sokker og de var str nyfødt.
Ok, tusen takk.
Da får jeg bare undersøke litt selv

Back
Topp