Den serien liker jegHelt ok tidsfordriv. Mannen kom hjem nå så blir vel å sette på sons of anarcy istedet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den serien liker jegHelt ok tidsfordriv. Mannen kom hjem nå så blir vel å sette på sons of anarcy istedet
Godt å høreHar det veldig bra![]()
Tja ikke så dyktigSå dyktig du er...![]()
Takk takkDu og![]()
Da håper jeg dere får plass på danseskolen til henneJa ❤
Og veldig opptatt av å stå på tærne som de gjør i ballett![]()
Hehe noen ganger er det sonHar sagt lenge at fri for meg er å være på jobb![]()
Målet er å holde meg på topp 20, men vil gjerne ha en god avstand til 20. plassen siden jeg får lite skravlemulighet på slutten av månedenMål om å klatre på listen?
Kjekt å få slappet litt av. Sitter å strikker litt her også, men går sakteOg det trenger jeg.
Er egentlig ganske utslitt.
Satt egentlig og strikket men orket ikke mer
Det er sant. Greit å skape forsprangMålet er å holde meg på topp 20, men vil gjerne ha en god avstand til 20. plassen siden jeg får lite skravlemulighet på slutten av måneden
Tida går så fort joNei snart ettåring i hus![]()
Ja burde jo være hjemme den tiden uansett, og man kan ta korte ærend når man nettopp har satt på en vaskSånn sett er det kjekt![]()
Er jo naturlig at en mamma blir litt bekymret når ting ikke skjerOg husker hvor bekymret du var for det motoriske![]()
Hva strikker du på?Kjekt å få slappet litt av. Sitter å strikker litt her også, men går sakte
Har ikke plass på tørkerommetUt å kjøpe enda et?![]()
Strikke, se serie og skravle.. må sikkert spise litt ogsåVanne litt blomster ute og rydde til vaskedama kommer i morgen
Du da?
Ja, vi er litt forkjøla alle tre her, men ellers går det bra.Hihhi. Det har du heeelt rett i![]()
Jepp alt er bra her. Enn der?![]()
Det vil jeg troJa. Og hun såg såå stolt ut når hun klarte det![]()
Jepp, er det....Det er sant. Greit å skape forsprang
Det var skikkelig fint ogsåAt superundertøy til under 150 kroner skulle føles så bra trodde jeg ikke![]()
JaGår du å legger deg? Sov godt da![]()